pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Internet jako źródło informacji w decyzjach nabywczych konsumenta

Autor książki:

Joanna Kos-Łabędowicz

Dane szczegółowe:
Wydawca: C H Beck
Rok wyd.: 2015
Oprawa: miękka
Ilość stron: 192 s.
Wymiar: 165x238 mm
EAN: 9788325569174
ISBN: 978-83-2556-917-4
Data: 2015-04-01
Cena wydawcy: 59.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Książka przedstawia syntetyczny przegląd teorii zachowań konsumenta w procesie podejmowania decyzji nabywczych związanych z korzystaniem z Internetu. Autorka proponuje klasyfikację internetowych źródeł informacji o produktach i usługach oraz formułuje zalecenia dla podmiotów tworzących elektroniczny przekaz marketingowy.

Tematyka /monografii/ jest bardzo aktualna i interesująca zarówno z punktu widzenia teoretycznego, jak i utylitarnego. Zmiany zachodzące w zachowaniach nabywczych konsumentów są uwarunkowane między innymi pojawieniem się nowych źródeł informacji, do których można zaliczyć źródła internetowe. Recenzowana monografia dr Joanny Kos-Łabędowicz wychodzi naprzeciw tym praktycznym i teoretycznym potrzebom.

Dr hab. Grażyna Rosa prof. Uniwersytetu Szczecińskiego

Książka "Internet jako źródło informacji w decyzjach nabywczych konsumenta" - Joanna Kos-Łabędowicz - oprawa miękka - Wydawnictwo C H Beck. Książka posiada 192 stron i została wydana w 2015 r.