pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Internet a prawo autorskie

Dane szczegółowe:
Wydawca: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej
Rok wyd.: 2016
Oprawa: miękka
Ilość stron: 160 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 9788377849316
ISBN: 978-83-7784-931-6
Data: 2017-02-28
Cena wydawcy: 37.80 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Książka Internet a prawo autorskie jest zbiorem artykułów poświęconych różnym aspektom twórczości intelektualnej w środowisku cyfrowym. Autorzy przedstawiają w niej problematykę tzw. fanfiction i blogowania z punktu widzenia prawa autorskiego, a także eksploatacji wizerunku i utworów muzycznych w Internecie. Nie zabrakło poruszenia ważnych i aktualnych problemów prawnych dotyczących odpowiedzialności za naruszenia praw autorskich w środowisku sieciowym oraz granic dozwolonego użytku utworów w Internecie. Publikacja jest adresowana do wszystkich osób interesujących się tematyką prawa autorskiego, którego rola w środowisku cyfrowym jest coraz większa. Jej lekturą mogą być zainteresowani przede wszystkim studenci przygotowujący prace naukowe z zakresu prawa autorskiego. Może być pomocna również praktykom, w szczególności sędziom, adwokatom i radcom prawnym, stykającym się na co dzień z różnymi aspektami własności intelektualnej w Internecie. Autorzy opracowań starali się przedstawić zagadnienia związane z tematyką prawa autorskiego w sposób prosty i przystępny, tak aby monografia była interesującą pozycją dla szerokiego grona Czytelników - nie tylko prawników, ale również socjologów, kulturoznawców i dziennikarzy.

Książka "Internet a prawo autorskie" - Adrian Niewęgłowski, Mateusz Chrzanowski (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej. Książka posiada 160 stron i została wydana w 2016 r.