pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Instytucje przedsiębiorstwa turystyka w badaniach i opiniach. Seria: Debiuty ekonomiczne 6

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Rok wyd.: 2007
Oprawa: miękka
Ilość stron: 148 s.
Wymiar: 167x240 mm
EAN: 9788374172516
ISBN: 978-83-7417-251-6
Data: 2007-12-14
Cena wydawcy: 25.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Prezentowane zagadnienia są tak zróżnicowane, jak bardzo bogata i różnorodna jest tematyka i specjalizacja kół naukowych. Cztery artykuły zostały oparte na wynikach badań ankietowych. Członkowie SKN Młodych Statystyków i Demografów sięgnęli do tej popularnej metody badawczej, aby lepiej poznać sylwetki studentów AE w Poznaniu, ich sposób pracy, nauki i poziom satysfakcji z życia uczelnianego. Ankiety pomogły także młodym badaczom z SKN Marketingu określić kierunki i tendencje wakacyjnej emigracji studentów dziennych oraz okoliczności i motywy wakacyjnych wyjazdów do pracy za granicą. Z kolei autorzy z SKN Młody Przedsiębiorca skupili swoje badania na osobach prowadzących działalność gospodarczą, aby określić motywy oraz czynniki sukcesu bądź porażki w prowadzeniu własnej firmy.
Kolejne trzy artykuły mają charakter przyczynków opisujących ciekawe, zarówno z teoretycznego, jak i z praktycznego punktu widzenia, zagadnienia ekonomiczne. Grupę tę otwiera SKN Finansów Przedsiębiorstw, którego artykuł przedstawia przykłady manipulowania danymi finansowymi w celu przedstawienia obrazu mającego spełnić oczekiwania odbiorcy, a nie rzeczywistości gospodarczej. W następnym artykule przedstawiciel SKN Pecunia rozważa zastosowanie mierników oceny efektywności inwestycji do prognozowania stóp zwrotu funduszy inwestycyjnych. Natomiast opracowanie, które jest efektem badań członka SKN Młody Przedsiębiorca, prezentuje przebieg postępu technicznego w wybranych gospodarkach europejskich w latach 1995-2005, mierzonego resztą Solowa.
Na koniec w zbiorze umieszczone zostały dwa opracowania związane z tematyką rozwoju turystyki. Artykuł SKN Marketingu Multimedialnego poświęcony jest ocenie przystosowania oferty turystycznej Międzygórza do zmieniających się potrzeb turystów.

Książka "Instytucje przedsiębiorstwa turystyka w badaniach i opiniach. Seria: Debiuty ekonomiczne 6" - Wiesława Przybylska-Kapuścińska - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Książka posiada 148 stron i została wydana w 2007 r.