pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Historia reklamy

Autor książki:

Stephane Pincas

Dane szczegółowe:
Wydawca: Taschen
Rok wyd.: 2009
Oprawa: twarda
Ilość stron: 336 s.
Wymiar: 250x285 mm
EAN: 9788389192646
ISBN: 978-83-89192-64-6
Data: 2009-10-02
Cena wydawcy: 135.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

To jest jabłko. To nawet najwyższa postać jabłka, cała jego esencja i całe jego zastosowanie. To jabłko reklamowe, w pewnym sensie, które z całą siłą wzbudza ideę pożądania - to normalne, taka jest rola jabłka, od dawien dawna. Jednak poza tym jabłko to, w przeciwieństwie do rajskiego jabłka, które było naturalne, ma zrobiony makijaż, aby móc dobrze wykonywać swoją pracę. Jest to jabłko podążające za modą - jeszcze bardziej pociąga w swojej minisukience z cukru. Jest to jabłko popularne: jabłko miłości, które uwielbiają wesołe miasteczka i refreny piosenek. Jest to jabłko, które wierzy w postęp: kawałek łodyżki, z której zwisa, sprawia, że jest przyjemniejsze i bardziej wyrafinowane niż jego brat leżący na ziemi, który właśnie ze swojego drzewa spadł. Jabłko, reklama, postęp - to mniej więcej ta sama historia, która niestrudzenie trwa i nie chce się skończyć. Nigdy go nie dosięgniemy, ale, tymczasem, ono sprawia, że świat się kręci.

Książka "Historia reklamy" - Stephane Pincas - oprawa twarda - Wydawnictwo Taschen. Książka posiada 336 stron i została wydana w 2009 r.