pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Gospodarowanie potencjałem pracy w contact center. Ocena i kierunki doskonalenia

Autor książki:

Agnieszka Bera

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Rozpisani
Rok wyd.: 2016
Oprawa: miękka
Ilość stron: 226 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788394587505
ISBN: 978-83-9458-750-5
Data: 2016-11-29
Cena wydawcy: 69.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Dotychczasowe doświadczenie autorki stało się inspiracją do podjęcia badań i napisania tejże publikacji, która pokazuje, jak istotny w contact center jest czynnik ludzki oraz jak szeroki wachlarz narzędzi mają do dyspozycji wszyscy zarządzający w tych miejscach pracy - czego nie zawsze mają świadomość.

W publikacji przedstawiono ogólną sytuację rynku contact center w Polsce. Zdefiniowano również główne problemy, z którymi boryka się branża, a następnie przedstawiono rozwiązania owych problemów, które są stosowane w istniejących contact center, i uzupełniono je o propozycje autorskie.

Książka "Gospodarowanie potencjałem pracy w contact center. Ocena i kierunki doskonalenia" - Agnieszka Bera - oprawa miękka - Wydawnictwo Rozpisani. Książka posiada 226 stron i została wydana w 2016 r.