pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Edukacja medialna

Dane szczegółowe:
Wydawca: Adam Marszałek
Oprawa: miękka
Ilość stron: 408 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788374412414
ISBN: 83-7441-241-0
Data: 2005-03-16
Cena wydawcy: 40.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Niniejsza książka jest pierwszym w Polsce podręcznikiem akademickim, który próbuje uporządkować i naświetlić problemy nowoczesnych mediów elektronicznych w aspekcie cywilizacyjnym, kulturowym, edukacyjnym. Burzliwy rozwój technologii informacyjnych i mass mediów oraz ich rozpowszechnienie, spowodował, że naukowa analiza tych zjawisk, jako dziedzina interdyscyplinarnych badań humanistycznych, jest zawsze opóźniona. Dotyczy to m.in. badań aksjologicznych, socjologicznych, etycznych i pedagogicznych, które odnoszą się nie tylko do suchej teorii, lecz również konsekwencji praktycznych. W książce autorzy odwołują się do uwarunkowań natury cywilizacyjnej i kulturowej, analizują rolę hipermediów i mass mediów w sferze edukacji. Są to analizy bardzo kompetentne, przeprowadzane z uwzględnieniem myśli humanistycznej w kreowaniu świadomości odbiorców przekazów komunikatów multimedialnych. Jest to obszerna monografia poświęcona mediom, ich roli i funkcjom przedstawionym w szerokim kontekście kulturowym.

Książka "Edukacja medialna" - Janusz Gajda, Stanisław Juszczyk, Bronisław Siemieniecki - oprawa miękka - Wydawnictwo Adam Marszałek.