pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Edukacja konsumencka. Cele, instrumenty, dobre praktyki

Autor książki:

Anna Lewicka-Strzałecka

(red.)
Dane szczegółowe:
Wydawca: Koźmiński
Rok wyd.: 2006
Oprawa: miękka
Ilość stron: 254 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 9788389437556
ISBN: 978-83-8943-755-6
Data: 2006-01-07
Cena wydawcy: 49.41 złpozycja niedostępna

Opis książki:

"Publikacja może inspirować do dalszych badań, przyczyniając się do wypełnienia luki, jaka obecnie znajduje się na rynku w przemiotowej dziedzinie. Krąg jej potencjalnych czytelników rysuje się szeroko. Obok studentów kierunków ekonomicznych i społecznych obejmie także osoby z coraz liczniejszych instytucji i organizacji podejmujących zadanie edukacji konsumenckiej oraz młodych naukowców, zaintersowanych tą "wschodzącą" problematyką. O rosnącym zainteresowaniu tej ostatniej grupy świadczą referaty kilkunastu młodych pracowników różnych polskich uczelni, które wchodzą w skład tej publikacji. Przyczynią się one niewątpliwie do rozwoju nauki w omawianym zakresie. " (fragment recenzji prof. dr hab. Anny Mokrysz-Olszyńskiej).

Książka "Edukacja konsumencka. Cele, instrumenty, dobre praktyki" - Anna Lewicka-Strzałecka (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Koźmiński. Książka posiada 254 stron i została wydana w 2006 r.