pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

e-usługi a społeczeństwo informacyjne

Dane szczegółowe:
Wydawca: Difin
Rok wyd.: 2009
Oprawa: miękka
Ilość stron: 174 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 9788372519825
ISBN: 978-83-7251-982-5
Data: 2009-02-11
pozycja niedostępna

Opis książki:

Opracowanie poświęcone jest zachowaniom konsumentów na rynku e-usług w Polsce. Rozwój e- usług przedstawiono na tle zmian, jakie dokonują się w obszarze budowania społeczeństwa informacyjnego i zachowań e-konsumentów. Zawiera problemy, które wydawały się najistotniejsze dla podejmowanej problematyki. Menedżerom powinna pomóc w coraz szerszym wykorzystaniu internetu w działalności marketingowej. Publikacja wnosi bardzo ważną i potrzebną wiedzę o nowych sferach i możliwościach działania - w perspektywie ich dynamicznego rozwoju we współczesnej gospodarce.

Książka "e-usługi a społeczeństwo informacyjne" - Anna Dąbrowska, Mirosława Janoś-Kresło, Arkadiusz Wódkowski - oprawa miękka - Wydawnictwo Difin. Książka posiada 174 stron i została wydana w 2009 r.