pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji

Autor książki:

Konrad Pankiewicz

(red.)
Dane szczegółowe:
Wydawca: Helion
Rok wyd.: 2008
Oprawa: miękka
Ilość stron: 232 s.
Wymiar: 148x210 mm
EAN: 9788324620531
ISBN: 978-83-246-2053-1
Data: 2009-09-03
Cena wydawcy: 39.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Otaczają Cię proste, oczywiste rozwiązania, które mogą szokująco zwiększyć Twoje dochody, znaczenie, wpływy i przyczynić się do Twojego sukcesu. Rzecz w tym, że ich nie dostrzegasz.Jay Abraham

E-marketing to dziś jedno z kluczowych narzędzi biznesu na całym świecie. Oferuje możliwość dotarcia do milionów potencjalnych klientów i znacząco zwiększa efektywność podejmowanych działań. W Polsce właśnie zaczyna się era marketingu online, więc jeśli w swojej pracy stawiasz na skuteczność, najwyższy czas sięgnąć po techniki, które zagwarantują Ci sukces! Wykorzystaj potencjał drzemiący w internecie i poznaj nowoczesne narzędzia, które sprawdzają się na współczesnym kapryśnym rynku! Ale przede wszystkim naucz się z nich efektywnie korzystać!

Drogi menedżerze ds. marketingu, sprzedaży czy obsługi klienta, przygotuj się na podróż do świata skutecznego e-marketingu. Zamiast kolejnej encyklopedii czy sztywnej publikacji naukowej, przekazujemy w Twoje ręce podręcznik o charakterze czysto praktycznym. Jeśli więc na co dzień posługujesz się internetem do realizacji celów marketingowo-sprzedażowych lub dopiero planujesz z niego korzystać i nie wiesz, jak się do tego zabrać -- oto książka, która stanie się Twoim najlepszym przyjacielem, doradcą i mentorem!


Konkretne informacje zamiast przydługich opisów:
  • permission marketing oraz desktop marketing,
  • kampanie wirusowe i marketing w wyszukiwarkach,
  • strategiczne planowanie mediów w internecie,
  • zarządzanie projektami e-marketingowymi,
  • społeczności internetowe.

Książka "E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji" - Konrad Pankiewicz (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Helion. Książka posiada 232 stron i została wydana w 2008 r.