pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

E-Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw

Dane szczegółowe:
Wydawca: CeDeWu
Rok wyd.: 2018
Oprawa: miękka
Ilość stron: 170 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788381020695
ISBN: 978-83-8102-069-5
Data: 2018-03-21
50.13 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis książki:

Książka pełni rolę doradcy dla osób zainteresowanych uruchomieniem działalności gospodarczej w sieci, a następnie jej prowadzeniem. Omówiono w niej krok po kroku wszystkie czynności, jakie należy wykonać, by prawidłowo przygotować kampanię marketingową przedsiębiorstwa w Internecie. Każdy etap procedury został zaprezentowany zgodnie z obowiązującym ustawodawstwem i obowiązującymi normami.

W książce Czytelnik odnajdzie odpowiedzi na następujące pytania:
- Co kryje się pod pojęciem marketing i jaka jest różnica pomiędzy jego formą tradycyjną a internetową?
- Co to jest marketing internetowy?
- Jak prawidłowo przygotować stronę WWW przedsiębiorstwa oraz jak ją rozwijać, by przynosiła korzyści przedsiębiorcy?
- Jak zoptymalizować swój biznes w Internecie w interakcji z użytkownikami i wyszukiwarkami?
- Jak dokonywać eksploracji kolejnych elementów, które są niezbędne podczas optymalizacji strony internetowej oraz podczas interakcji z potencjalnym klientem?
- Jakich narzędzi internetowych używać, by prowadzić skuteczną kampanię marketingową w sieci?

Książka "E-Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw" - Barbara Cendrowska, Aneta Sokół, Pola Żylińska - oprawa miękka - Wydawnictwo CeDeWu. Książka posiada 170 stron i została wydana w 2018 r. Cena 50.13 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.