pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Działalność marketingowa gmin

Dane szczegółowe:
Wydawca: Akademia Humanistyczna im Aleksandra Gieysztora
Rok wyd.: 2000
Oprawa: miękka
Ilość stron: 140 s.
Wymiar: 160x220 mm
EAN: 9788391139240
ISBN: 978-83-9113-924-0
Data: 2012-05-18
Cena wydawcy: 16.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Przedmiotem prezentowanej pracy są ujęcia marketingu terytorialnego odniesione do zarządzania gminami (miejskimi i wiejskimi). Praca składa się z czterech rozdziałów, w których w syntetycznej formie przedstawiono wyniki badań oraz doświadczeń praktycznych dotyczących zastosowania koncepcji marketingowych w działalności samorządów lokalnych w obecnych warunkach funkcjonowania gmin w Polsce Publikacja powstała we współpracy z Krajowym Ośrodkiem Dokumentacji Regionalnych Towarzystw Kultury.

Książka "Działalność marketingowa gmin" - oprawa miękka - Wydawnictwo Akademia Humanistyczna im Aleksandra Gieysztora. Książka posiada 140 stron i została wydana w 2000 r.