pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Dwie dekady polskiej reklamy 1990-2010

Autor książki:

Piotr Wasilewski

Dane szczegółowe:
Wydawca: Agencja Wasilewski
Rok wyd.: 2013
Oprawa: twarda
Ilość stron: 468 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 9788392403920
ISBN: 978-83-924039-2-0
Data: 2016-03-03
Cena wydawcy: 114.29 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Pierwsze na polskim rynku kompendium przedstawiające i podsumowujące, na 468 stronach, dokonania branży reklamowej w minionym okresie III Rzeczypospolitej, zilustrowane zdjęciami kilkuset reklam - nagrodzonych, popularnych, kontrowersyjnych. Fundament tomu tworzy szczegółowa kronika ponad pięciuset faktów i wydarzeń. Zestawione obok siebie, rok po roku, obrazują kolejne etapy rozwoju branży, środowiska jej twórców oraz udział reklamy w transformacji. Rozdział zatytułowany "Tak to pamiętamy..." to zbiór kilkudziesięciu wspomnień, przemyśleń, podsumowań i ocen spisanych osobiście przez wpływowych i uznanych liderów branży, w większości jej pionierów. Ich osobiste refleksje nie tylko odtwarzają atmosferę niedawno minionych lat, ale też niejednokrotnie uzupełniają opisywane w kronice wydarzenia o prywatny komentarz ich uczestników. Trzecią częścią książki są ujęte w formie tabel i wykresów przekrojowe zestawienia unikalnych danych liczbowych, obrazujące dynamikę zmian na rynku reklamy w Polsce. Książkę wysoko oceniają specjaliści ("napisana z obiektywizmem i precyzją archeologa"); w październiku otrzymała nagrodę - prestiżowy tytuł Krakowskiej Książki Miesiąca.

Książka "Dwie dekady polskiej reklamy 1990-2010" - Piotr Wasilewski - oprawa twarda - Wydawnictwo Agencja Wasilewski. Książka posiada 468 stron i została wydana w 2013 r.