pokaz koszyk
Szukaj:
autor tytuł  24h
»
»
»
Digitalizacja a rynek mediów w Polsce
książka:

Digitalizacja a rynek mediów w Polsce

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego
Oprawa: miękka
Ilość stron: 208 s.
Wymiar: 145x210 mm
EAN: 9788370724900
ISBN: 9788370724900
Data: 2008-10-17
Cena wydawcy: 16.00 złpozycja niedostępna

Digitalizacja a rynek mediów w Polsce - opis wydawcy:

Pokłosie konferencji "Digitalizacja a rynek mediów elektronicznych w Polsce", która odbyła się na UKSW przy współudziale Instytutu Łączności Państwowego Instytutu Badawczego. Celem konferencji było poznanie najważniejszych aspektów cyfryzacji mediów elektronicznych w Polsce, prawnych, technicznych, społecznych, ekonomicznych, kulturowych i cywilizacyjnych. Społeczeństwo powinno być zapoznane z tą problematyką i konsekwencjami, które w tym obszarze samo poniesie.
Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję!
Środa, 27 Marca 2019 roku.