pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Digitalizacja a rynek mediów w Polsce

Autor książki:

Tadeusz Klimski, Jerzy Niepsuj

(red.)
Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego
Oprawa: miękka
Ilość stron: 208 s.
Wymiar: 145x210 mm
EAN: 9788370724900
ISBN: 978-83-7072-490-0
Data: 2008-10-17
Cena wydawcy: 16.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Pokłosie konferencji "Digitalizacja a rynek mediów elektronicznych w Polsce", która odbyła się na UKSW przy współudziale Instytutu Łączności Państwowego Instytutu Badawczego. Celem konferencji było poznanie najważniejszych aspektów cyfryzacji mediów elektronicznych w Polsce, prawnych, technicznych, społecznych, ekonomicznych, kulturowych i cywilizacyjnych. Społeczeństwo powinno być zapoznane z tą problematyką i konsekwencjami, które w tym obszarze samo poniesie.

Książka "Digitalizacja a rynek mediów w Polsce" - Tadeusz Klimski, Jerzy Niepsuj (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego.