pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko: autor tytuł  24h
Filozofia religii - okładka książki
Filozofia religii pozycja dostępna
Księgarnia »
Książki »
»
Człowiek w medialnym labiryncie
książka:

Człowiek w medialnym labiryncie

Dane szczegółowe:
Wydawca: Dom Wydawniczy ELIPSA
Rok wyd.: 2011
Oprawa: miękka
Ilość stron: 179 s.
Wymiar: 168x240 mm
EAN: 9788371510199
ISBN: 978-83-7151-019-9
Data: 2012-03-28
Cena wydawcy: 29.40 złpozycja niedostępna

Człowiek w medialnym labiryncie - Krzysztof Guzek, Małgorzata Laskowska - opis książki:

Nicią przewodnią całej publikacji wydaje się być pewien wzorzec człowieka, którego jednak w pracy nie naszkicowano, pozostawiając to Czytelnikowi, zapraszając go do samodzielnych przemysleń. Będzie on więc musiał zastanowić się nad podstawowymi wartościami czy postawami rzeczników "nowego świata" i "nowego czlowieka ". A skoro wiedzę o wartościach zdobywa się przez porównanie ich - również w aspektach praktycznych konsekwencji wynikających z ich uznania - z odpowiadającymi im anty-wartościami, to krytycznie myślący czytelnik omawianych tekstów stanie przed poważnym zadaniem, sprowadzającym się do odnalezienia wartości na tle antywartości lub antywartości na tle wartości.

ks. dr hab. Stanisław Bafia, prof UWM

Książka „Człowiek w medialnym labiryncie” - oprawa miękka - Wydawnictwo Dom Wydawniczy ELIPSA.

Książka posiada 179 stron i została wydana w 2011 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Człowiek w medialnym labiryncie"
Krzysztof Guzek, Małgorzata Laskowska (red.) - autor m.in.:
Sztuka komunikacji według Franciszka - okładka książki
Sztuka komunikacji według Franciszka Krzysztof Marcyński SAC, Małgorzata Laskowska;
Kupujący tę pozycję zamówili również:
Osoba i uczucia. Seria: Zadania - okładka książki
Osoba i uczucia. Seria: Zadania współczesnej metafizyki... Andrzej Maryniarczyk SDB, Katarzyna Stępień, Paweł Gondek (red.)
Zrozumieć przemijanie - okładka książki
Zrozumieć przemijanie Krzysztof Michalski