pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Człowiek w medialnym labiryncie

Autor książki:

Krzysztof Guzek, Małgorzata Laskowska

(red.)
Dane szczegółowe:
Wydawca: Dom Wydawniczy ELIPSA
Rok wyd.: 2011
Oprawa: miękka
Ilość stron: 179 s.
Wymiar: 168x240 mm
EAN: 9788371510199
ISBN: 978-83-7151-019-9
Data: 2012-03-28
Cena wydawcy: 29.40 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Nicią przewodnią całej publikacji wydaje się być pewien wzorzec człowieka, którego jednak w pracy nie naszkicowano, pozostawiając to Czytelnikowi, zapraszając go do samodzielnych przemysleń. Będzie on więc musiał zastanowić się nad podstawowymi wartościami czy postawami rzeczników "nowego świata" i "nowego czlowieka ". A skoro wiedzę o wartościach zdobywa się przez porównanie ich - również w aspektach praktycznych konsekwencji wynikających z ich uznania - z odpowiadającymi im anty-wartościami, to krytycznie myślący czytelnik omawianych tekstów stanie przed poważnym zadaniem, sprowadzającym się do odnalezienia wartości na tle antywartości lub antywartości na tle wartości.

ks. dr hab. Stanisław Bafia, prof UWM

Książka "Człowiek w medialnym labiryncie" - Krzysztof Guzek, Małgorzata Laskowska (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Dom Wydawniczy ELIPSA. Książka posiada 179 stron i została wydana w 2011 r.