pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Cyfrowy tubylec w szkole-diagnozy i otwarcia Tom 1 Współczesny uczeń a dydaktyka 2.0

Dane szczegółowe:
Wydawca: Adam Marszałek
Rok wyd.: 2018
Oprawa: miękka
Ilość stron: 247 s.
Wymiar: 160x225 mm
EAN: 9788380198210
ISBN: 978-83-8019-821-0
Data: 2018-02-08
31.28 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis książki:

Niniejsza książka jest pierwszą z przygotowanej serii: Cyfrowy tubylec w szkole - diagnozy i otwarcia. Zapraszamy w niej do podjęcia rozważań nad szkołą w kontekście zmediowanej kultury współczesnej. Kierunek namysłu wyznacza zaczerpnięta z terminologii Marca Prenckyego kategoria "cyfrowego tubylca". Chcemy bowiem zwrócić uwagę, że w sytuacji technologicznego boomu dzieciństwo współczesnego ucznia przebiega w zupełnie odmiennych warunkach kulturowych niż dzieciństwo jego nauczyciela. Dlatego też w szkole spotkanie ucznia (cyfrowego tubylca) i nauczyciela (cyfrowego imigranta) to jak kontakt dwóch odmiennych cywilizacji. [...] Obcowanie uczniów z nowymi technologiami przekłada się na ważne dla edukacji zmiany. [...] Samo wzbogacanie techniczno-informatycznego oprzyrządowania szkoły nie przyniesie pożądanych rezultatów. Warto zatem uruchomić namysł nad pytaniem, na czym ma współcześnie polegać adekwatność kulturowa szkoły? Rozważania za pomocą czego uczyć zawsze pozostają wtórne w stosunku do dociekań na temat jak i czego uczyć ucznia nowej generacji - cyfrowego tubylca.

Książka "Cyfrowy tubylec w szkole-diagnozy i otwarcia Tom 1 Współczesny uczeń a dydaktyka 2.0" - Marzenna Nowicka, Joanna Dziekońska - oprawa miękka - Wydawnictwo Adam Marszałek. Książka posiada 247 stron i została wydana w 2018 r. Cena 31.28 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.