pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Cyberkultura

Autor książki:

Piotr Zawojski

Dane szczegółowe:
Wydawca: POLTEXT
Rok wyd.: 2010
Oprawa: miękka
Ilość stron: 328 s.
Wymiar: 146x208 mm
EAN: 9788375610826
ISBN: 978-83-7561-082-6
Data: 2010-06-10
pozycja niedostępna

Opis książki:

Książka Piotra Zawojskiego to znacząca i ważna pozycja w dorobku polskiego medioznawstwa i kulturoznawstwa. zaliczana będzie do kanonu polskich prac z zakresu badań nad cyberkulturą i kulturą wizualną. Autor od wielu lat podejmuj E tę tematykę w licznych artykułach, jednak książka ta w sposób o wiele szerszy prezentuje czytelnikom kluczowe kwestie cyberkultury na szerokim tle współczesnych sporów metodologicznych dotyczących konstruowania i definiowania podstawowych kategorii współczesnej kultury audiowizualnej. Zasadnicza teza Autora jest klarowna i została zasygnalizowana w tytule: przemian współczesnej kultury wizualnej nie można zrozumieć bez rozpatrzenia splotu skomplikowanych zależności, jakie istnieją między sferami technologii, nauki i sztuki. Pozycja ta z pewnością spotka się z odzewem nie tylko w środowisku akademickim, ale również wśród szerokiego grona czytelników zainteresowanych problematyką współczesnej kultury audiowizualnej, na pewno będzie również pełnić rolę podręcznika akademickiego na studiach kulturoznawczych, medioznawczych i w uczelniach artystycznych.

Książka "Cyberkultura" - Piotr Zawojski - oprawa miękka - Wydawnictwo POLTEXT. Książka posiada 328 stron i została wydana w 2010 r.