pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Benchmarking jako klucz do najlepszych praktyk

Dane szczegółowe:
Wydawca: one press
Rok wyd.: 2006
Oprawa: twarda
Ilość stron: 424 s.
Wymiar: 176x250 mm
EAN: 9788324600700
ISBN: 83-246-0070-1
Data: 2009-09-03
Cena wydawcy: 67.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Wdrażać u siebie cudze pomysły -- oto idea benchmarkingu.
Dowiedz się, jak robią to najlepsi: Johnson & Johnson, Xerox, Microsoft...

Już niejedna firma przejęła jakiś pomysł i wykorzystała go lepiej niż wynalazca. Jednak przełomowe odkrycia nie zdarzają się często. Jeśli chcesz regularnie odnosić korzyści z benchmarkingu, stwórz systematyczny proces obserwacji wiodących firm w branży, przeanalizuj, dlaczego są one skuteczniejsze od Twojej organizacji, i pokaż ludziom w swojej firmie dobre praktyki z powodzeniem stosowane przez innych.

Ta książka reprezentuje aktualny stan wiedzy o benchmarkingu. Znajdziesz w niej przykłady stosowania benchmarkingu w najlepszych firmach i nowe ćwiczenia z zakresu zarządzania. Opanujesz wiedzę potrzebną każdemu twórczemu menedżerowi.

  • Fazy benchmarkingu: od uruchomienia do asymilacji pomysłów
  • Zarządzanie zmianą: zastępowanie starych praktyk
  • Miary efektywności procesów firmy
  • Benchmarking międzynarodowy: mistrzowie z Japonii
  • Dźwignia intelektualna: tworzenie kultury wspierającej szybkie uczenie się
  • Włączanie nowych pomysłów do planowania strategicznego
  • Zastosowanie benchmarkingu w sektorze publicznym
  • Powiązanie benchmarkingu z reengineeringiem i konkurencyjnością czasową
Wykorzystuj pomysły najlepszych firm.

Książka "Benchmarking jako klucz do najlepszych praktyk" - Christopher E. Bogan, Michael J. English - oprawa twarda - Wydawnictwo one press. Książka posiada 424 stron i została wydana w 2006 r.