pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Bawimy się, programując w Scratchu. Nauka programowania przez tworzenie niezwykłych gier

Autor książki:

Al Sweigart

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wyd.: 2017
Oprawa: miękka
Ilość stron: 300 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788301196462
ISBN: 978-83-0119-646-2
Data: 2017-10-24
Cena wydawcy: 69.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Scratch, kolorowy język programowania, działający na zasadzie "przeciągania i upuszczania", jest używany przez miliony zupełnych nowicjuszy, a dzięki książce "Bawimy się, programując w Scratchu", możesz nauczyć się go poprzez tworzenie niezwykłych gier!
Przygotuj się do niszczenia asteroidów, rzucenia obręczami oraz krojenia i siekania owoców!
Każda gra zawiera przystępne instrukcje, pytania kontrolne oraz zadania związane z kreatywnym tworzeniem własnej wersji gry. Chcesz dodać więcej poziomów lub zmodyfikować zasady gry? Nie ma problemu, napisz tylko trochę kodu.

Nauczysz się tworzyć takie gry, jak:
- Maze Runner (Więzień labiryntu): uciekamy z labiryntu!
- Snaaaaaake (Wąąąąąż): pożera jabłka i ucieka przed własnym ogonem
- Asteroid Breaker (Łamacz asteroidów): rozbija skały z kosmosu
- Fruit Slicer (Krajacz owoców): klon gry Owocowy Ninja

- Brick Breaker (Pogromca cegiełek): nowa wersja gry Breakout, czyli klasycznej gra w rozbijanie cegiełek
- Platformer: gra inspirowana przez gry Super Mario Bros.

Nauka programowania nie powinna być sucha i okropna. Z książką Bawimy się, programując w Scratchu będzie to świetna zabawa!

Książka "Bawimy się, programując w Scratchu. Nauka programowania przez tworzenie niezwykłych gier" - Al Sweigart - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 300 stron i została wydana w 2017 r.