Książki o zarządzaniu i marketingu - strona 61
Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Oprawa: miękka;
Książka jest jednym z pierwszych w naszym kraju podręczników z dziedziny marketingu międzynarodowego. Podręcznik ten przeznaczony jest dla studentów zarządzania i marketingu, ekonomii, politologii i prawa oraz dla tych wszystkich, którzy w swojej...
22.34
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Niniejsza książka stanowi niezwykle ciekawą i bardzo istotną pozycję, dotyczącą uwarunkowań strukturalnych i procesowych strategii marketingowej firmy. W niniejszej pracy została przedstawiona działalność marketingowa przez pryzmat koncepcji...
35.19
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2005; Oprawa: miękka;
Treści niniejszej książki podporządkowane są w zasadzie: najcenniejszym dobrem w firmie jest człowiek. Zasada ta jest zakotwiczona w każdym z rozdziałów – od pierwszego do ostatniego. Czytelnik znajdzie tu zatem wiedzę między innymi;...
27.93
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Praca zbiorowa, której tematyka koncentruje się wokół aktualnych problemów współczesnej gospodarki światowej, została podzielona na trzy główne grupy tematyczne. Pierwsza część obejmuje analizę zjawisk, problemów i procesów w skali globalnej...
25.20
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Scholar ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Przedmiotem książki są zbiorowe stosunki pracy, czyli takie, gdzie dochodzi do kontraktu o pracę między pracodawcą i pracownikiem jako grupą, kategorią społeczną. W tomie zwrócono szczególną uwagę na funkcjonowanie systemu stosunków przemysłowych...
16.93
Wyślemy w czasie: 1-3 dni