Książki o marketingu - klucz do sukcesu w świecie biznesu - strona 53
Książka. Wydawnictwo: Key Text ; Kategoria: Książki / Polityka / Polityka gospodarcza; Rok wydania: 2009; Oprawa: miękka;
Sektor wiedzy (informatyka, telekomunikacja, usługi profesjonalne, sfera B+R, a niekiedy finanse i reklama) dostarcza zaawansowaną informację podmiotom gospodarczym. Publikacja analizuje jego rolę w gospodarce. Przedstawia argumenty wskazujące na...
8.98
Wyślemy w czasie: 1-3 dni
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo ANTYK Marcin Dybowski ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2001; Oprawa: miękka; uszkodzenie rogu książki
...
22.06
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Salwator ; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2009; Oprawa: miękka;
Nacisk na minimalizowanie kosztów i maksymalizowanie zysków w wielu przedsiębiorstwach tworzy atmosferę długotrwałej niepewności. Presji sukcesu ulega przede wszystkim kadra zarządzająca firm. Friedrich Assländer oraz Anselm Grün od dawna...
17.32
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: one press ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2006; Oprawa: twarda;
Gdyby tylko pracowało u nas więcej takich osób, jak Dawid... Gdyby wszyscy ludzie myśleli i działali podobnie, praca kierowników byłaby prostsza. Wystarczyłby jeden uniwersalny system motywacyjny: te same kary i nagrody dla wszystkich. Problem w tym,...
84.73
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Pedagogika / Praca Socjalna i Resocjalizacja; Rok wydania: 2009; Oprawa: miękka;
Autorzy artykułów chcą wywołać dyskusję, ale i diagnozować problematykę zarządzania oraz negocjacji w odniesieniu do zagadnień edukacyjnych, zwłaszcza do problematyki szkolnictwa wyższego. Próbują dokonać identyfikacji twardych i miękkich...
31.28
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Astrum ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2006; Oprawa: miękka;
Słowem reengineering określa się zarówno gruntowne przemyślenia procesów zachodzących w obrębie danej organizacji, w relacjach z jej partnerami, klientami, jak też metody wdrażania ich w życie. Książka ta pokazuje nowe sposoby myślenia, a także...
56.46
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Key Text ; Kategoria: Książki / Polityka / Stosunki międzynarodowe; Rok wydania: 2000; Oprawa: miękka;
Podręcznik obejmuje podstawowy wykład biznesu międzynarodowego podporządkowany koncepcji przedsiębiorstwa widzianego jako uczestnika międzynarodowych strategii i międzynarodowych operacji. Treść jego obejmuje wykłady na temat: zarządzania, marketingu...
7.71
Wyślemy w czasie: 1-3 dni
Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Historia / Polska / średniowiecze; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka;
Nadrzędnym celem autorki na drodze przygotowywania...
22.34
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Humanitas ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2009; Oprawa: miękka;
(…) Zmienne warunki otoczenia działalności przedsiębiorstw, wynikające z rozwoju społecznego ora postępu techniczno-organizacyjnego, a także nieustanna presja ze strony konkurencji, przyczyniają się do poszukiwania nowych koncepcji...
29.62
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2009; Oprawa: miękka;
Tematyka wywiadu biznesowego jest na rynku wydawniczym ledwie zauważalna. Obejmuje nieliczne prace przyczynkarskie oraz tłumaczenia książek z języków obcych. Powody wiążą się z niewielkim zakresem tego typu działań w polskich firmach. Nieliczne są...
30.16
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
zasobami ludzkimi. Omawiane problemy przedstawione są na tle makrootoczenia, z uwzględnieniem nowoczesnych koncepcji i specyfiki małych, średnich i dużych firm. Oprócz zagadnień typowych dla innych podręczników, książka zawiera pogłębione...
105.00
Wyślemy w czasie: 1-3 dni
Książka. Wydawnictwo: Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka;
Zarządzanie innowacyjne w gospodarce i biznesie...
28.58
Wyślemy w czasie: 21 dni
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe Semper ; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Call center to stosunkowo nowe w Polsce zjawisko marketingowe i komunikacyjne które zrewolucjonizowało kontakt firmy z klientem. Monografia zawiera analizy rozmów telefonicznych zarejestrowanych na infoliniach Grupy PZU S.A. W centrum uwagi...
24.38
Wyślemy w czasie: 7 dni
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2009; Oprawa: miękka;
Chcesz wiedzieć, czy wirtualizacja działalności firmy przyniesie korzyści w postaci innowacyjności organizacyjnej, marketingowej, procesowej, produktowej Czy wiesz na czym polega wirtualizacja współpracy w firmach Zastanawiasz się, jak budować...
27.79
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Fijorr Publishing ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2009; Oprawa: miękka;
Już w trzy dni od debiutu nasze akcje poszybowały na 14 dolarów za udział. My wprawdzie dostaniemy za nie tylko po sześć dolarów, ale satysfakcja jest ogromna. Siedzimy z Richem i mnożymy, ile też jesteśmy teraz warci. Wyszło, że po 14 milionów....
42.19
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: KOS ; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2000; Oprawa: miękka;
Przeraża cię zwykły terminarz lub kalendarz Ułożony od A do Z plan dnia jest dla ciebie czystą teorią Witaj w klubie ludzi chaotycznych, czyli takich, którzy nie potrafią zarządzać własnym czasem! Ta książeczka przedstawia przede wszystkim...
12.61
Wyślemy w czasie: 3-5 dni
Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Psychologia; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka;
Autorki dzielą się 12-letnim doświadczeniem nabytym w pracy trenerskiej i doradczej. W czasach przesiąkniętych duchem liberalizmu i indywidualizmu istnieje zapotrzebowanie na specyficzne osobiste zdolności i umiejętności oraz optymalne sposoby...
46.61
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Humanitas ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka;
Doskonaleniem można nazwać działanie, którego wyniki dzisiaj są większe od wczorajszych, a jutro większe od dzisiejszych. Doskonalenie jest procesem dynamicznym. Doskonaleniu mogą podlegać procesy, których wynik jest mierzalny. Doskonaleniu...
28.98
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: MEDIUM ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka;
Przedmowa prof. dr. hab. Zygmunta Kołodziejaka, Rektora Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu w Warszawie. To pierwsza chyba na polskim rynku książka ujmująca całościowo problemy zarządzania i kierowania ludźmi, adresowana do polskich liderów i...
26.52
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka;
Choć w Polsce ukazało się i nadal ukazuje wiele pozycji z tej dziedziny, to jednak najbardziej popularne jest obiektywistyczne podejście do problematyki zarządzania - brakuje badaczy, a przez to wydawnictw, w których zarządzanie traktowano by z...
41.91
Wyślemy w czasie: 24 h