pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  

Książki o marketingu - klucz do sukcesu w świecie biznesu - strona 52


okładka książki - Zarządzanie Publiczne 3/2009

Zarządzanie Publiczne 3/2009

Książka. Wydawnictwo: Scholar ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2009; Oprawa: miękka;
W numerze m.in.: Piotr Kopyciński - Znaczenie koordynacji sieciowej w innowacyjnym rozwoju regionu, Przemysław Kieliszewski, Marcin Poprawski - Instytucje publiczne i dyplomacja kulturalna. Potencjały i wyzwania Michał Rutkowski - Bank Światowy...
11.34 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Organizacja i zarządzanie. Ujęcie teoretyczne

Organizacja i zarządzanie. Ujęcie teoretyczne

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Opolskiego ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2009; Oprawa: miękka;
Książka Stanisławy Sokołowskiej Organizacja i zarządzanie. Ujęcie teoretyczne” (wydanie 3 poszerzone) stanowi doskonały przewodnik po świecie organizacji dla adeptów sztuki” zarządzania. Obok podstawowych zagadnień poruszanych właściwie...
31.43 
Wyślemy w czasie: 14 dni

okładka książki - Negocjacje

Negocjacje

Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2010; Oprawa: miękka;
W książce ukazano dwie perspektywy analizy i rozumienia negocjacji. W pierwszej perspektywie traktuje się negocjacje jako zestaw umiejętności i narzędzi działania - w tych ramach przedstawiono zbiór taktyk i strategii negocjacyjnych, różnych...
50.65 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Organizacja wirtualna

Organizacja wirtualna

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2010; Oprawa: miękka;
W dzisiejszych czasach coraz większą rolę w zarządzaniu firmami odgrywają informacja i technologie informacyjne. Dzieje się tak, ponieważ przetrwanie na konkurencyjnym rynku wymusza ciągłe zmiany zwiększające efektywność działania. Koncepcja...
50.03 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Konkurencja i przedsiębiorczość

Konkurencja i przedsiębiorczość

Książka. Wydawnictwo: Fijorr Publishing ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2010; Oprawa: twarda;
Konkurencja i przedsiębiorczość to dwa terminy, o których ekonomiści głównego nurtu mówią niechętnie. Obie te dziedziny wyparte zostały z ekonomii przez ekonometrię, statystykę i inne działy badające historię ludzkiego działania. Tymczasem - jak...
33.09 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Społeczno kulturowe i rynkowe czynniki kształtowania sytuacji pracy przedsiębiorców

Społeczno kulturowe i rynkowe czynniki kształtowania sytuacji pracy przedsiębiorców

Książka. Wydawnictwo: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej ; Kategoria: Książki / Socjologia; Rok wydania: 2009; Oprawa: miękka;
Niniejsze studium socjologiczne realizuje dwa zasadnicze cele. Pierwszy - to opis sytuacji pracy przedsiębiorców prowadzących małe firmy. Drugi - to odpowiedź na pytanie, która kategoria czynników: społeczno-kulturowych czy rynkowych w większym...
14.42 
Wyślemy w czasie: 7 dni

okładka książki - Szkoła w zmianie. Zarządzanie i komunikacja w sytuacjach szkolnych

Szkoła w zmianie. Zarządzanie i komunikacja w sytuacjach szkolnych

Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Pedagogika / Pedagogika ogólna; Rok wydania: 2009; Oprawa: miękka;
Autorzy niniejszego zbioru, reprezentując różne ośrodki naukowe (w tym też różne państwa) i różne dyscypliny naukowe, podjęli się próby interpretacji wybranych aspektów funkcjonowania szkoły jako instytucji, która podlega (lub powinna podlegać)...
32.05 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Prognozowanie w zarządzaniu przedsiębiorstwem

Prognozowanie w zarządzaniu przedsiębiorstwem

Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2009; Oprawa: miękka;
Prognozowanie - jako jeden ze środków wykorzystywanych w procesie planowania - nabiera szczególnego znaczenia w zarządzaniu przedsiębiorstwem, ponieważ złe antycypowanie przyszłych trendów może być niszczące dla firmy. Niezwykle istotne są pod...
48.52 
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - 30 minut dla efektywnego osobistego marketingu

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu

Książka. Wydawnictwo: KOS ; Kategoria: Książki / Humanistyka / Religioznawstwo; Rok wydania: 2009; Oprawa: miękka;
Czy masz problemy z pokazaniem się we właściwym świetle Czy chwalenie się swoimi osiągnięciami sprawia ci trudność Osobisty PR jest sztuką autoprezentacji, własnego marketingu. Przeczytaj, w jaki sposób: - rozpoznać swoje mocne stroje i je rozwijać...
12.61 
Wyślemy w czasie: 3-5 dni

okładka książki - Nauka o zarządzaniu

Nauka o zarządzaniu

Książka. Wydawnictwo: Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2009; Oprawa: miękka;
Podręcznik obejmuje dwa przedmioty wchodzące w skład minimum programowego studiów na kierunku Zarządzanie – podstawy zarządzania” i zachowania organizacyjne”. Nauka o zarządzaniu jest w większym stopniu refleksją na temat...
33.81 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Współczesne koncepcje zarządzania

Współczesne koncepcje zarządzania

Książka. Wydawnictwo: Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka;
W wyniku przeobrażeń w otaczającym nas świecie w chwili obecnej organizacje stoją wobec nowych wyzwań - wielkiego kryzysu gospodarczego, którego jeszcze rok temu właściwie nikt się nie spodziewał. Nikt nie jest też w stanie przewidzieć jego skutków....
28.99 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka

Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka

Książka. Wydawnictwo: one press ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2005; Oprawa: miękka;
Kompendium wiedzy na temat systemów zarządzania jakością Poznaj filozofię i zasady zarządzania jakością Przygotuj firmę do wdrożenia norm ISO Zastosuj nowoczesne metody zarządzania jakością...
61.03 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Skuteczny marketing w małej firmie

Skuteczny marketing w małej firmie

Książka. Wydawnictwo: one press ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2009; Oprawa: miękka;
Sztab doradców ds. marketingu: pomoże Ci wyróżnić Twój produkt lub usługę na tle innych wskaże interesującą niszę rynkową podpowie, jak pozyskiwać i utrzymywać lojalnych klientów wyjaśni, jak zaprojektować dobrą stronę internetową i...
44.00 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Mambo. Tworzenie, edycja i zarządzanie stroną. Niebieski podręcznik

Mambo. Tworzenie, edycja i zarządzanie stroną. Niebieski podręcznik

Książka. Wydawnictwo: Helion ; Kategoria: Książki / Nauki ścisłe i przyrodnicze / Informatyka / Webmasterstwo; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka;
Przystępny podręcznik dla użytkowników Chcesz szybko tworzyć rozbudowane witryny internetowe Chcesz wygodnie zarządzać użytkownikami własnych serwisów WWW Chcesz móc łatwo dodawać nowe informacje do witryny Zaawansowane systemy zarządzania...
41.44 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Odpowiedzialność społeczna i przeciwdziałanie korupcji w zarządzaniu organizacją

Odpowiedzialność społeczna i przeciwdziałanie korupcji w zarządzaniu organizacją

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2009; Oprawa: miękka;
Odpowiedzialność społeczna, przeciwdziałanie korupcji oraz etyka działania firmy są coraz bardziej dostrzegalne o doceniane przez menedżerów w krajach europejskich, jako znaczące elementy nowoczesnego zarządzania, które zapewnią firmie przewagę na...
46.60 
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Marketing usług hotelarskich

Marketing usług hotelarskich

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2009; Oprawa: miękka;
Książka zawiera kompletne studium usługi hotelarskiej jako produktu, a także zagadnień związanych z jakością, ceną i promocją usług hotelarskich. Za szczególną zaletę książki można uznać liczne przykłady z praktyki hotelarskiej w kraju i za...
59.42 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Przedsiębiorstwo w warunkach globalnej konkurencji

Przedsiębiorstwo w warunkach globalnej konkurencji

Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Polityka / Polityka gospodarcza; Rok wydania: 2009; Oprawa: miękka;
W XXI wieku sukces gospodarczy każdego podmiotu jets uwarunkowany jego zdolnością do stawienia czoła globalnej konkurencji. Zdolność przedsiębiorstwa, regionu czy też państwa do sprostania konkurencji była od zawsze determinantą ekonomicznego...
27.93 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Problemy organizacji. Materiały do studiowania

Problemy organizacji. Materiały do studiowania

Książka. Wydawnictwo: Key Text ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka;
Książka przybliżająca, głównie praktycznie, problematykę z zakresu funkcjonowania organizacji. Treść została skoncentrowana wokół ośmiu zagadnień wyszczególnionych w rozdziałach poświęconych: Organizacji jako dyscyplinie naukowej, Strategii...
16.70 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Manipulacja informacją. Public relations w organizacjach szczególnego ryzyka

Manipulacja informacją. Public relations w organizacjach szczególnego ryzyka

Książka. Wydawnictwo: Astrum ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2009; Oprawa: miękka;
We współczesnych przedsiębiorstwach ukierunkowanych na rozwój, przewagę i wysoką rentowność, istnieje silne poparcie dla wszelkich innowacji, mogących polepszyć rezultaty realizowanych w firmie przedsięwzięć. Ważnym narzędziem budowania...
81.29 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Bariery internacjonalizacji przedsiębiorstwa

Bariery internacjonalizacji przedsiębiorstwa

Książka. Wydawnictwo: Key Text ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 1997; Oprawa: miękka;
Tematem książki są ograniczenia, bariery oraz przeszkody wewnętrzne i zewnętrzne, przed jakimi staje przedsiębiorstwo w procesie umiędzynarodowienia działalności. Autorzy przedstawiają je w szerokim kontekście, a jednocześnie zwracają uwagę...
7.71 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Strona 52 z 58 : «pierwsza...5051525354...ostatnia» (1156 pozycji)