pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
audiobook:

Porażki marek. Największe wpadki rekinów biznesu cz. 3. Porażki public relations. Seria: Audioteka biznesu

autor:

Matt Haig

Dane szczegółowe:
Wydawca: Bellona
Rok wyd.: 2009
Rodzaj nośnika: twarda
EAN: 9788360339473
Data: 2009-02-17
20.45 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis audiobooka:

Świetnie napisana, zabawna, choć pewnie nie dla wszystkich, książka przybliżająca kulisy najgłośniejszych i zazwyczaj bardzo kosztownych pomyłek takich potentatów rynkowych, jak Coca-Cola, IBM, Microsoft, Mc Donald s, Sony, Pepsi czy British Airways. Autor podzielił je na kilka kategorii, w tym m.in.: wpadki PR (brak reakcji firmy Gerber, znanego producenta żywności dla dzieci, na przypadki znalezienia w ich produktach dla niemowląt kawałków szkła, mimo że sporo milusińskich się pokaleczyło), zgrzyty kulturowe (firmy motoryzacyjne nie zwracające uwagi na znaczenia nazw aut w innych językach: Chevy Nova wprowadzony na rynki Ameryki Łacińskiej, mimo że nova po hiszpańsku oznacza nie jedzie; Mitsubishi Pajero w Hiszpanii, gdzie pajero w lokalnym slangu to onanista).

Audiobook „Porażki marek. Największe wpadki rekinów biznesu cz. 3. Porażki public relations. Seria: Audioteka biznesu” - oprawa twarda - Wydawca: Bellona. Cena 20.45 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.