pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Tony Curtis

Tony Curtis - autor


okładka książki - Marketing dla studentów kierunków technicznych
Tony Curtis

Marketing dla studentów kierunków technicznych

Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
W podręczniku przedstawiano wszystkie istotne aspekty marketingu, m.in.:- współczesne zagadnienia i konteksty marketingu,- elementy marketing-mix,- główne obszary, na których kadra techniczna spotyka się z marketingiem: opracowywanie nowych...
pozycja niedostępna

okładka książki - Marketing dla inżynierów, naukowców i technologów
Tony Curtis

Marketing dla inżynierów, naukowców i technologów

Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka;
Dzisiejsi pracodawcy wymagają, aby ich kadra techniczna była wszechstronnie wykształcona. Powinna znać nie tylko własną dziedzinę, lecz także klientów i rynki swojej organizacji. Warunkiem sukcesu jest zatem połączenie technologii z myśleniem...
pozycja niedostępna