pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Przemysław Łukasik

Przemysław Łukasik - autor


okładka książki - Stany Zjednoczone i Wielka Wojna
Przemysław Łukasik

Stany Zjednoczone i Wielka Wojna

Książka. Wydawnictwo: Inforteditions ; Kategoria: Książki / Humanistyka / Wiedza o kulturze; Rok wydania: 2019; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
Spis treści: Wprowadzenie I Izolacjonizm II Wielka Wojna i amerykańska neutralność III Home front IV Konferencja wersalska i później Zakończenie Bibliografia O książce: Autor kreśli także obraz społeczeństwa amerykańskiego i jego...
pozycja niedostępna

okładka książki - Antyamerykanizm w Niemczech. Seria: Prace Monograficzne 848
Przemysław Łukasik

Antyamerykanizm w Niemczech. Seria: Prace Monograficzne 848

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie ; Kategoria: Antykwariat; Rok wydania: 2018; Oprawa: miękka;
W książce ukazano zjawisko antyamerykanizmu w Niemczech. W pierwszym rozdziale omówiono rolę stereotypów i uprzedzeń w kształtowaniu wzajemnego wizerunku pomiędzy narodami. Rozdział drugi został...
pozycja niedostępna

okładka książki - Dyplomacja i stosunki międzynarodowe. Zarys wykładów
Przemysław Łukasik

Dyplomacja i stosunki międzynarodowe. Zarys wykładów

Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Polityka / Stosunki międzynarodowe; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Krzysztof Warszewicki przekonywał Króla Zygmunta Augusta, aby posłów dobierać w zależności od kraju, do którego mają się udać: do Turcji- odważnych i hojnych, do Moskwy-przezornych, gdyż bez długich targów nic u Rosjan nie...
15.64 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Marketing w handlu detalicznym produktami spożywczymi. Wybrane aspekty zachowań nabywców
Przemysław Łukasik

Marketing w handlu detalicznym produktami spożywczymi. Wybrane aspekty zachowań nabywców

Książka. Wydawnictwo: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka;
amierzeniem autora była analiza i ocena procesu dcyzyjnego nabywcy co do wyboru miejsca zakupu artykułów spożywczych w aspekcie oddziaływania na ten proces czynników o charakterze marketingowym. Autor podjął także próbę zbadania, w jakim...
pozycja niedostępna