pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Paweł Chlipała

Paweł Chlipała - autor


okładka książki - Konsumpcja w czasach pandemii.  Jak kryzys spowodowany pandemią Covid-19 zmienił zachowania konsumentów?
Paweł Chlipała

Konsumpcja w czasach pandemii. Jak kryzys spowodowany pandemią Covid-19 zmienił zachowania konsumentów?

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Polityka ekonomiczna; Rok wydania: 2022; Oprawa: miękka;
Monografia jest metodyczno-empirycznym studium zachowań konsumentów w warunkach pandemii COVID-19. Zawiera: - rozważania na temat zmian zachowań konsumentów w kryzysie, - dyskusje w kwestii podejść metodycznych do badań zachowań konsumentów...
30.64 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Strategie marketingowe polskich przedsiębiorców na rynkach międzynarodowych
Jan W. Wiktor, Paweł Chlipała

Strategie marketingowe polskich przedsiębiorców na rynkach międzynarodowych

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
Głównym zamierzeniem zespołu autorów niniejszej książki była identyfikacja i ocena strategii marketingu międzynarodowego polskich przedsiębiorstw eksportujących swoje produkty na rynki zagraniczne. Autorzy zaproponowali wielowymiarowe podejście...
pozycja niedostępna