pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko: autor tytuł  24h
»
»
»
Małgorzata Pańczyk

Małgorzata Pańczyk - książki lub utwory autora

Sortuj wg

Pracownia sprzedaży. Kwalifikacja AU.20 Prowadzenie sprzedaży - okładka podręcznika
Małgorzata Pańczyk

Pracownia sprzedaży. Kwalifikacja AU.20 Prowadzenie sprzedaży

Podręcznik. Wydawnictwo: eMPi2 Mariana Pietraszewskiego ; Kategoria: Podręczniki / Przedmioty zawodowe; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
Obszerny zbiór ćwiczeń, który pomoże uczniom w zrozumieniu zadań przedsiębiorstwa handlowego i typowych czynności w nim wykonywanych. Materiał książki składa się z części teoretycznej oraz z ćwiczeń praktycznych....
Cena: 26.54  Cena wydawcy: 30.00 zł Oszczędzasz: 3.46 
do koszyka

Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej Kwalifikacja A.27. Tom 2 - okładka książki
Małgorzata Pańczyk

Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej Kwalifikacja A.27. Tom 2

Książka. Wydawnictwo: eMPi2 Mariana Pietraszewskiego ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
Tom II materiałów edukacyjnych do kwalifikacji A.27. Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej dla technika organizacji reklamy omawia projektowanie reklamy wizualnej: zagadnienia związane z kompozycją obrazu, liternictwem, materiałami...
Cena: 25.66  Cena wydawcy: 28.99 zł Oszczędzasz: 3.33 
do koszyka

Organizacja i prowadzenie kampani reklamowej. Tom 1. Kwalifikacja A. 27. Technikum - okładka podręcznika
Małgorzata Pańczyk

Organizacja i prowadzenie kampani reklamowej. Tom 1. Kwalifikacja A. 27. Technikum

Podręcznik. Wydawnictwo: eMPi2 Mariana Pietraszewskiego ; Kategoria: Podręczniki / Przedmioty zawodowe; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Tom I materiałów edukacyjnych do kwalifikacji A.27. Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej dla technika organizacji reklamy zawiera cztery części. Pierwsza dotyczy rodzaju i funkcji reklamy oraz badań marketingowych i sposobów...
Cena: 26.16  Cena wydawcy: 27.00 zł Oszczędzasz: 0.84 
do koszyka

Marketing w działalności agencji reklamowej - okładka podręcznika
Małgorzata Pańczyk

Marketing w działalności agencji reklamowej

Podręcznik. Wydawnictwo: Empi2_ ; Kategoria: Podręczniki / Przedmioty zawodowe; Rok wydania: 2015; Oprawa: miękka;
W książce wyjaśniono pojęcie marketingu, przedstawiono system marketingu, marketing-mix, cenę, dystrybucję i promocję marketingu oraz zachowanie nabywców na rynku i segmentację rynku. Kolejne...
Cena: 26.16  Cena wydawcy: 27.00 zł Oszczędzasz: 0.84 
do koszyka

Pracownia sprzedaży. Zbiór ćwiczeń. Prowadzenie sprzedaży A.18 - okładka podręcznika
Małgorzata Pańczyk

Pracownia sprzedaży. Zbiór ćwiczeń. Prowadzenie sprzedaży A.18

Podręcznik. Wydawnictwo: eMPi2 Mariana Pietraszewskiego ; Kategoria: Podręczniki / Przedmioty zawodowe; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
Obszerny zbiór ćwiczeń, który pomoże uczniom w zrozumieniu zadań przedsiębiorstwa handlowego i typowych czynności w nim wykonywanych. Materiał książki składa się z części teoretycznej oraz z ćwiczeń praktycznych. Objaśnienia znajdujące się w...
pozycja niedostępna

Sprzedaż produktów reklamowych. Podręcznik A.26. Sprzedaż produktów i usług reklamowych - okładka podręcznika
Małgorzata Pańczyk

Sprzedaż produktów reklamowych. Podręcznik A.26. Sprzedaż produktów i usług reklamowych

Podręcznik. Wydawnictwo: eMPi2 Mariana Pietraszewskiego ; Kategoria: Podręczniki / Przedmioty zawodowe; Rok wydania: 2015; Oprawa: miękka;
Podręcznik podzielony jest na trzy części:CZĘŚĆ I. PRODUKTY I USŁUGI REKLAMOWECZĘŚĆ II. DOKUMENTACJA I KALKULACJA CEN USŁUG REKLAMOWYCHCZĘŚĆ III. NEGOCJACJE SPRZEDAŻOWEPodręcznik zawiera wybrane treści nowej podstawy programowej dla technika...
Cena: 27.30  Cena wydawcy: 31.00 zł Oszczędzasz: 3.7 
do koszyka