pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Dariusz M. Trzmielak

Dariusz M. Trzmielak - autor


okładka książki - Marketing nowych technologii i produktów B+R
Dariusz M. Trzmielak, William Bradley Zehner

Marketing nowych technologii i produktów B+R

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
Autorzy książki dokładnie analizują zagadnienia marketingu nowych technologii w koordynacji z procesem badawczo-rozwojowym. Określają unikalny proces marketingowy i pułapki związane z przełożeniem nowej technologii na nowy produkt....
pozycja niedostępna

okładka książki - Transfer wiedzy i technologii z organizacji naukowo-badawczych do przedsiębiorstw
Dariusz M. Trzmielak, Małgorzata Grzegorczyk, Bogdan Gregor

Transfer wiedzy i technologii z organizacji naukowo-badawczych do przedsiębiorstw

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
Rozwój innowacyjnej gospodarki zależy od umiejętności korzystania z osiągnięć nauki i możliwości ich dystrybucji. Książka wpisuje się w niezwykle istotną dyskusję dotyczącą poprawy innowacyjności polskiej gospodarki...
pozycja niedostępna

okładka książki - Komercjalizacja wiedzy i technologii - determinanty  i strategie
Dariusz M. Trzmielak

Komercjalizacja wiedzy i technologii - determinanty i strategie

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Podjęcie tematu Komercjalizacja wiedzy i technologii determinanty i strategie wynika z trendów na rynkach międzynarodowych, które sprawiają, że badania naukowe są w centrum zainteresowań firm, szczególnie w takich branżach, jak:...
pozycja niedostępna