pokaz koszyk
Szukaj:
autor tytuł  24h
»
»
»
Beata Ociepka

Beata Ociepka - książki lub utwory autora

Sortuj wg

Historia dyplomacji publicznej - okładka książki
Beata Ociepka (red.)

Historia dyplomacji publicznej

Książka. Wydawnictwo: Scholar ; Kategoria: Książki / Polityka / Prawo i administracja; Rok wydania: 2015; Oprawa: miękka;
Pojęcie dyplomacji publicznej pojawiło się w nauce o stosunkach międzynarodowych w latach sześćdziesiątych XX wieku. Dyplomacja publiczna zaczyna się jednak znacznie wcześniej, bo właściwie już w połowie XIX stulecia. Historia tego zjawiska...
Cena: 23.79  Cena wydawcy: 31.50 zł Oszczędzasz: 7.71 
do koszyka

Miękka siła i dyplomacja publiczna Polski - okładka książki
Beata Ociepka

Miękka siła i dyplomacja publiczna Polski

Książka. Wydawnictwo: Scholar ; Kategoria: Książki / Polityka / Stosunki międzynarodowe; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Miękka siła i dyplomacja publiczna Polski to publikacja poświęcona wykorzystaniu niematerialnych zasobów państwa w stosunkach międzynarodowych. Dyskusję nad miękką siłą zapoczątkował Joseph Samuel Nye, który spopularyzował to pojęcie na początku...
pozycja niedostępna

Niemiecki wydawca polski czytelnik - okładka książki
Beata Ociepka

Niemiecki wydawca polski czytelnik

Książka. Wydawnictwo: Atut ; Kategoria: Książki / Humanistyka / Teoria, poetyka, historia literatury; Rok wydania: 2009; Oprawa: twarda;
W działalności medialnej aspekt gospodarczy nakłada się na aspekt polityczny i kulturalny. Wpodtekście zawsze też znajduje się pytanie o wpływ treści mediów na tożsamość kulturową odbiorców. Charakter a zwłaszcza historia stosunków...
pozycja niedostępna

Komunikowanie międzynarodowe - okładka książki
Beata Ociepka

Komunikowanie międzynarodowe

Książka. Wydawnictwo: Astrum ; Kategoria: Książki / Polityka / Stosunki międzynarodowe; Rok wydania: 2006; Oprawa: miękka;
Książka wyjaśnia kwestie terminologiczne, zagadnienia związane z socjolingwistyką, historią komunikowania międzynarodowego, postępującą globalizacją. Omawia on też problemy dotyczące mediatyzacji współczesnego życia, powstawania...
pozycja niedostępna

Public relations w teorii i praktyce - okładka książki
Beata Ociepka (red.)

Public relations w teorii i praktyce

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes; Rok wydania: 2003; Oprawa: miękka;
Teksty prezentowane w zbiorze są związane z bardzo szerokim pojęciem public relations. Dziedzina ta rozwija się nie tylko w ramach ekonomii, nauk o zarządzaniu i marketingu,...
pozycja niedostępna

Dyplomacja publiczna - okładka książki
Beata Ociepka (red.)

Dyplomacja publiczna

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego ; Kategoria: Książki / Polityka / Prawo i administracja; Oprawa: miękka;
...
pozycja niedostępna

Kształtowanie wizerunku - okładka książki
Beata Ociepka (red.)

Kształtowanie wizerunku

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego ; Kategoria: Książki / Socjologia; Oprawa: miękka;
Coraz więcej miejsca w rozważaniach nad komunikowaniem w naukach społecznych zajmują kwestie tworzenia wizerunku: zarówno osób, jak i instytucji. Kategoria ta - wizerunek - dobrze zadomowiła się już w badaniach nad zjawiskiem profesjonalizacji...
pozycja niedostępna

Populism and Media Democracy - okładka książki
Beata Ociepka

Populism and Media Democracy

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego ; Kategoria: Książki / Książki obcojęzyczne; Oprawa: miękka;
...
Cena: 21.00 
do koszyka

Dla kogo telewizja? Model publiczny w postkomunistycznej Europie Środkowej. Seria: Monografie Centrum Studiów Niemieckich i Europejskich im. Willy Brandta 1 - okładka książki
Beata Ociepka

Dla kogo telewizja? Model publiczny w postkomunistycznej Europie Środkowej. Seria: Monografie Centrum Studiów Niemieckich i Europejskich im. Willy Brandta 1

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego ; Kategoria: Książki / Polityka / Polityka europejska; Rok wydania: 2003; Oprawa: miękka;
Wstęp; I. Media i przejście do demokracji; II. Telewizja jako medium publiczne; III. Doświadczenia Czech, Polski i Węgier w budowaniu mediów publicznych; IV. Skutki komercjalizacji dla realizacji misji telewizji publicznych; V. Przyszłość...
pozycja niedostępna

Teoria i praktyka propagandy - okładka książki
Bogusława Dobek-Ostrowska, Janina Fras, Beata Ociepka

Teoria i praktyka propagandy

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 1999; Oprawa: miękka;
Politycy, publicyści, ludzie związani z mediami wolą unikać słowa propaganda”. Ze względu na kontrowersje narosłe wokół działań propagandowych słowo to źle się kojarzy nie tylko Polakom. Wszyscy mamy dziś obsesję propagandową”....
pozycja niedostępna

Public relations w teorii i praktyce - okładka książki
Beata Ociepka (red.)

Public relations w teorii i praktyce

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego ; Kategoria: Książki / Socjologia; Rok wydania: 2003; Oprawa: miękka;
Teksty prezentowane w zbiorze są związane z bardzo szerokim pojęciem public relations. Dziedzina ta rozwija się nie tylko w ramach ekonomii, nauk o zarządzaniu i marketingu, ale także w politologii oraz nauce o komunikowaniu. Jedna z podstawowych...
pozycja niedostępna