pokaz koszyk
autor tytuł  24h
Przecena
Strategiczne myślenie w firmie - okładka książki
książka:

Strategiczne myślenie w firmie

autor: Frank Krawiec

Dane szczegółowe:

  • Wydawca: Difin
  • Rok wydania: 2003
  • Oprawa: miękka
  • Ilość stron: 226 s.
  • Wymiar: 140x200 mm
  • EAN: 9788372513854
  • ISBN: 8372513856
  • Data: 2008-11-20
Cena wydawcy: 40.00 złpozycja niedostępna

Strategiczne myślenie w firmie - opis produktu:

Myślenie strategiczne w firmie musi być dostosowane do zmienności i częstej nieprzedywidywalności następujących procesów. Wymaga więc stawiania na elastyczność i wydłużenia horyzontu mylenia zarządów Zaletą pracy jest próba precyzowania zachowań mikroekonomicznych w procesie kształtowania się cywilizacji wiedzy. Mało jest bowiem prac, które na cywilizację wiedzy patrzą z punktu wykorzystania kapitału intelektualnego firmy poprzez kreowanie nowych procedur tworzenia strategii."
Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję!

Produkty podobne:

Wycena biznesu w praktyce - okładka książki
Marek Panfil (red.)Wycena biznesu w praktyce
Zarządzanie w mediach - okładka książki
Tadeusz KowalskiZarządzanie w mediach
Komunikacja w zarządzaniu projektami - okładka książki
Katarzyna Kandefer-Winter, Olga NadskakułaKomunikacja w zarządzaniu projektami
Kapitał ludzki w rozwoju innowacyjnej - okładka książki
Michał G. Woźniak, Łukasz Jabłoński, Elżbieta Soszyńska, Dariusz Firszt, Teresa Bal-WoźniakKapitał ludzki w rozwoju innowacyjnej gospodarki...
Niedziela, 04 Grudnia 2016 roku.