pokaz koszyk
autor tytuł  24h
Przecena
okładka książki - Manipulacja w języku

książka: Manipulacja w języku autor: ,

Dane szczegółowe:

Cena wydawcy: 28.00 złpozycja niedostępna

Manipulacja w języku - opis produktu:

Kolejny tom lubelskiej "czerwonej serii" Instytutu Filologii Polskiej UMCS zbiera materiały piątego konwersatorium z cyklu "Światy za słowami" (Kazimerz, 25-27 października 2001). Tematem tego spotkania był problem manipulacji w języku mediów - szczególnie aktualny w sytuacji zgoła żywiołowego rozwoju różnych form komunikacji masowej. Tom składa się z pięciu części. Pierwsza zawiera teksty dotyczące zagadnień z zakresu metodologii i teorii manipulacji. Dwie następne poświęcone zostały opisowi przykładów manipulacji w tekstach publicystycznych i reklamowych. W części czwartej zebrano artykuły omawiające przekaz telewizyjny i komunikację internetową. W piątej części znalazły się artykuły odnoszące zjawisko manipulacji do domeny komunikacji literackiej.
Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję!

Piotr Krzyżanowski, Paweł Nowak (red.) - pozostałe produkty w naszej księgarni:

okładka książki - Język IV Rzeczypospolitej
Język IV Rzeczypospolitej
Maciej Czerwiński, Paweł Nowak, Renata Przybylska;
okładka książki - Kreowanie światów w języku mediów
Kreowanie światów w języku mediów
Paweł Nowak, Ryszard Tokarski (red.);
okładka książki - Przemoc w języku mediów. Analiza
Przemoc w języku mediów. Analiza semantyczna i...
Renata Dybalska, Danuta Kępa-Figura, Paweł Nowak;
okładka książki - Obliczenia inżynierskie i naukowe
Obliczenia inżynierskie i naukowe
Piotr Krzyżanowski;

Produkty podobne:

okładka książki - Kreowanie światów w języku mediów
Kreowanie światów w języku mediów
Paweł Nowak, Ryszard Tokarski (red.)
okładka książki - Internet w psychologii - psychologia
Internet w psychologii - psychologia w internecie
Kazimierz Czerwiński, Bassam Aouil, Danuta Wosik-Kawala (red.)
okładka książki - Kultura i język mediów
Kultura i język mediów
Maciej Tanaś (red.)
okładka książki - Współczesna psychologia mediów.
Współczesna psychologia mediów. Nowe problemy...
Agnieszka Ogonowska, Grzegorz Ptaszek (red.)
Wtorek, 03 Maja 2016 roku.