pokaz koszyk
Szukaj:
autor tytuł  24h
Psychologia konsumenta - okładka książki
książka:

Psychologia konsumenta

autor: Anna Jachnis

Dane szczegółowe:

Wydawca: Oficyna Wydawnicza Branta
Rok wyd.: 2008
Oprawa: miękka
Ilość stron: 412 s.
Wymiar: 140x200 mm
EAN: 9788360186558
ISBN: 9788360186558
Data: 2006-02-10
Cena wydawcy: 63.99 złpozycja niedostępna

Opis:

Książka omawia psychologiczne i socjologiczne uwarunkowania zachowań konsumenckich. Kierowana jest głównie do studentów, ponieważ daje pełny przegląd klasycznych i podstawowych prawidłowości w tej dziedzinie. Znajomość głównych reguł kierujących zachowaniem konsumentów stanowi punkt wyjścia do strategii działań w obszarach organizacji i zarządzania przemysłem oraz marketingu, w tym reklamy. Tym samym może być ona nieodzownym narzędziem pracy dla menedżerów zajmujących się strategiami marketingowymi i dla twórców reklamy.

Dr Anna Jachnis - psycholog, adiunkt w Katedrze Psychologii Pracy i Stresu Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie zajmuje się zagadnieniami zachowań konsumenckich. Współautorka publikacji Psychologia konsumenta i reklamy (Oficyna Wydawnicza Branta 1998 r.), której niniejsza książka stanowi wydanie drugie, poprawione i uzupełnione.
Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję!

Kupujący Psychologia konsumenta zamówili również:

Socjologia w zarysie - okładka książki
Socjologia w zarysie Barbara Gramlewicz, Marek Gramlewicz

Produkty podobne:

Konflikt społeczny w perspektywie - okładka książki
Konflikt społeczny w perspektywie socjologicznej... Danuta Borecka-Biernat, Małgorzata Cywińska (red.)
Czwartek, 21 Czerwca 2018 roku.