pokaz koszyk
autor tytuł  24h
Przecena
okładka książki - Psychologia konsumenta

książka: Psychologia konsumenta autor:

Dane szczegółowe:

Cena wydawcy: 63.99 złpozycja niedostępna

Psychologia konsumenta - opis produktu:

Książka omawia psychologiczne i socjologiczne uwarunkowania zachowań konsumenckich. Kierowana jest głównie do studentów, ponieważ daje pełny przegląd klasycznych i podstawowych prawidłowości w tej dziedzinie. Znajomość głównych reguł kierujących zachowaniem konsumentów stanowi punkt wyjścia do strategii działań w obszarach organizacji i zarządzania przemysłem oraz marketingu, w tym reklamy. Tym samym może być ona nieodzownym narzędziem pracy dla menedżerów zajmujących się strategiami marketingowymi i dla twórców reklamy.

Dr Anna Jachnis - psycholog, adiunkt w Katedrze Psychologii Pracy i Stresu Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie zajmuje się zagadnieniami zachowań konsumenckich. Współautorka publikacji Psychologia konsumenta i reklamy (Oficyna Wydawnicza Branta 1998 r.), której niniejsza książka stanowi wydanie drugie, poprawione i uzupełnione.
Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję!

Anna Jachnis - pozostałe produkty w naszej księgarni:

okładka książki - Psychologia organizacji
Psychologia organizacji
Anna Jachnis;

Kupujący Psychologia konsumenta zamówili również:

okładka książki - Socjologia w zarysie
Socjologia w zarysie
Barbara Gramlewicz, Marek Gramlewicz

Produkty podobne:

okładka książki - Uzależnienie od internetu
Uzależnienie od internetu
Paweł Majchrzak, Nina Ogińska-Bulik
okładka książki - Konflikt społeczny w perspektywie
Konflikt społeczny w perspektywie socjologicznej...
Danuta Borecka-Biernat, Małgorzat Cywińska (red.)
okładka książki - Psychologia różnic indywidualnych
Psychologia różnic indywidualnych
Sarah E. Hampson, Andrew M. Colman (red.)
Sobota, 30 Kwietnia 2016 roku.