pokaz koszyk
Szukaj:
autor tytuł  24h
Wprowadzenie do marketingu międzynarodowego - okładka książki
podręcznik:

Wprowadzenie do marketingu międzynarodowego

autor: Adam Gwiazda

Dane szczegółowe:

Wydawca: Adam Marszałek
Oprawa: miękka
Ilość stron: 193 s.
Wymiar: 148 x 210 mm
EAN: 9788371746246
ISBN: 83-7174-624-5
Data:2001-01-07
Obniżka!Cena: 21.79  Cena wydawcy: 27.50 zł Oszczędzasz: 5.71 do koszyka pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis:

Książka jest jednym z pierwszych w naszym kraju podręczników z dziedziny marketingu międzynarodowego. Podręcznik ten przeznaczony jest dla studentów zarządzania i marketingu, ekonomii, politologii i prawa oraz dla tych wszystkich, którzy w swojej pracy zawodowej zajmują się szeroko pojętym marketingiem. Teoretyczne rozdziały uzupełnione zostały 20 studiami przypadku, w których przedstawione zostały interesujące przykłady z praktyki gospodarczej. Są to w ogromnej większości opracowania autorskie i stanowią integralną część niniejszej książki.
Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję!

Adam Gwiazda - autor m.in.:

Kupujący Wprowadzenie do marketingu międzynarodowego zamówili również:

Etyka w biznesie - okładka książki
Etyka w biznesie s. Małgorzata Borkowska OSB, Jerzy W. Gałkowski (red.)

Produkty podobne:

Poniedziałek, 18 Czerwca 2018 roku.