pokaz koszyk
autor tytuł  24h
Przecena
Wprowadzenie do marketingu międzynarodowego - okładka książki
podręcznik:

Wprowadzenie do marketingu międzynarodowego

autor:

Dane szczegółowe:

  • Wydawca: Adam Marszałek
  • Oprawa: miękka
  • Ilość stron: 193 s.
  • Wymiar: 148 x 210 mm
  • EAN: 9788371746246
  • ISBN: 83-7174-624-5
  • Data: 2001-01-07
Cena: 22.34  Cena wydawcy: 27.50 zł Oszczędzasz: 5.16 do koszyka pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Wprowadzenie do marketingu międzynarodowego - opis produktu:

Książka jest jednym z pierwszych w naszym kraju podręczników z dziedziny marketingu międzynarodowego. Podręcznik ten przeznaczony jest dla studentów zarządzania i marketingu, ekonomii, politologii i prawa oraz dla tych wszystkich, którzy w swojej pracy zawodowej zajmują się szeroko pojętym marketingiem. Teoretyczne rozdziały uzupełnione zostały 20 studiami przypadku, w których przedstawione zostały interesujące przykłady z praktyki gospodarczej. Są to w ogromnej większości opracowania autorskie i stanowią integralną część niniejszej książki.
Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję!

Adam Gwiazda - pozostałe produkty w naszej księgarni:

Kupujący Wprowadzenie do marketingu międzynarodowego zamówili również:

Etyka w biznesie - okładka książki
Etyka w biznesie
s. Małgorzata Borkowska OSB, Jerzy W. Gałkowski (red.)

Produkty podobne:

Ekonometria i badania operacyjne. - okładka książki
Ekonometria i badania operacyjne. Podręcznik dla...
Marek Gruszczyński, Tomasz Kuszewski, Maria Podgórska
Badania marketingowe. Teoria i - okładka książki
Badania marketingowe. Teoria i praktyka
Krystyna Mazurek-Łopacińska (red.)
Poniedziałek, 26 Września 2016 roku.