pokaz koszyk
autor tytuł  24h
Reklama. Techniki skutecznej perswazji - okładka książki
książka:

Reklama. Techniki skutecznej perswazji

autor:

Dane szczegółowe:

  • Wydawca: POLTEXT
  • Rok wydania: 2007
  • Oprawa: miękka
  • Ilość stron: 220 s.
  • Wymiar: 165x235 mm
  • EAN: 9788386890620
  • ISBN: 83-86890-62-2
  • Data: 2009-03-27
Cena wydawcy: 31.34 złpozycja niedostępna

Reklama. Techniki skutecznej perswazji - opis produktu:

Książka porusza temat modny i kontrowersyjny. W formie zwięzłego, systematycznego wykładu autor opisuje prawa i mechanizmy rządzące reklamą, podpowiada, jak przygotować brief reklamowy i plan mediów, jak przeprowadzić kampanię reklamową - dlaczego i kiedy gazeta jest lepszym medium niż telewizja, jak oddziałuje radio - teatr wyobraźni. Odpowiada na pytanie czy reklama to rzeczywiście pranie mózgu. Czytelnik znajdzie tu trochę etyki i prawa, awangardy reklamowej i skandalu, poważnych przestróg i przewrotnego humoru. Liczne przykłady, fascynujące fotografie i studia konkretnych przypadków zaciekawią zarówno laika, jak i zdeklarowanego entuzjastę sztuki reklamowej.
Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję!

Wojciech Budzyński - pozostałe produkty w naszej księgarni:

Wizerunek równoległy - okładka książki
Wizerunek równoległy
Wojciech Budzyński;
Wizerunek równoległy - okładka książki
Wizerunek równoległy
Wojciech Budzyński;

Produkty podobne:

Sobota, 30 Lipca 2016 roku.