pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Zarządzanie w mediach

Autor książki:

Tadeusz Kowalski

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wolters Kluwer business
Rok wyd.: 2013
Oprawa: miękka
Ilość stron: 312 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 9788326444777
ISBN: 978-83-2644-477-7
Data: 2013-10-07
pozycja niedostępna

Opis książki:

W książce omówiono teoretyczne i praktyczne aspekty strategicznego zarządzania firmami medialnymi i rozrywką. Dynamiczne zmiany i związane z nimi nowe wyzwania rynkowe wymagają od mediów długookresowego planowania oraz przewidywania trendów.

Autor podejmuje tak istotne zagadnienia jak: - zarządzanie zmianą w firmach medialnych, - analiza procesu podejmowania decyzji i ich rodzaje, - kształtowanie portfolio firm medialnych, - opracowanie planów finansowych i budżetów, decyzje dotyczące inwestycji, - marketing mediów i koncepcja zintegrowanej komunikacji marketingowej, - wizja przyszłości mediów i rozrywki oraz kierunków rozwoju poszczególnych ich rodzajów.

W opracowaniu przedstawiono również specyfikę mediów i przemysłów medialnych w stosunku do innych obszarów praktyk biznesowych i rynkowych. Informacje te zostały wzbogacone licznymi przykładami zaczerpniętymi z praktyki firm globalnych i krajowych.

Książka "Zarządzanie w mediach" - Tadeusz Kowalski - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 312 stron i została wydana w 2013 r.