Logo Księgarni Poczytaj.pl
pokaz koszyk      Koszty dostawy | Regulamin | Pomoc | Kontakt
Karty Płatnicze
autor tytuł  24h
mapa kategorii
lista wydawnictw
bez kosztów
tanie książki
»
»

Zarządzanie strategiczne. Tworzenie i utrzymywanie przewagi

książka

Wydawca: PWE
Oprawa: miękka
Ilość stron: 348 s.
Wymiar: 160x237 mm
EAN: 9788320815528
ISBN: 83-208-1552-5
Data: 2006-11-15
Cena wydawcy: 60.00 zł
pozycja niedostępna

Opis produktu:

Dlaczego jedne przedsiębiorstwa odnoszą sukcesy rynkowe, umacniają swoją pozycję na rynkach, inne zaś ponoszą klęski? Jakie czynniki powodują, że jedni dobrze sobie radzą w walce konkurencyjnej, inni zaś - choć czynią wiele, aby sprostać konkurentom - są skazani na porażkę? Na te pytania stara się odpowiedzieć Autor, opisując najnowsze podejścia nauki do tworzenia i utrzymywania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa na tle doświadczeń tych, którzy osiągnęli sukcesy

Oceń, napisz recenzję/opinię
  Bądź pierwszy - napisz opinię!

Zobacz również inne podobne pozycje dostępne w księgarni:

Przywództwo w organizacji. Paradygmaty i studia przypadków - Gayle C. Avery - małe zdjęcie
Gayle C. Avery
Przywództwo w organizacji. Paradygmaty i studia przypadków
Rok wydania: 2009
Oprawa: miękka
Nowoczesne systemy informatyczne dla małych i średnich przedsiębiorstw - Piotr Adamczewski - małe zdjęcie
Piotr Adamczewski, Jerzy Stefanowski
Nowoczesne systemy informatyczne dla małych i średnich przedsiębiorstw
Rok wydania: 2006
Oprawa: miękka
Przedsiębiorczość i innowacje   problemy, koncepcje, wyzwania - Stanisław Lis - małe zdjęcie
Stanisław Lis, Teresa Szot-Gabryś (red.)
Przedsiębiorczość i innowacje - problemy, koncepcje, wyzwania
Rok wydania: 2008
Oprawa: miękka
Zarządzanie strategiczne w praktyce polskich przedsiębiorstw - Stanisław Łobejko - małe zdjęcie
Stanisław Łobejko, Zdzisław Pierścionek (red.)
Zarządzanie strategiczne w praktyce polskich przedsiębiorstw
Rok wydania: 2011
Oprawa: miękka