pokaz koszyk
autor tytuł  24h
okładka książki - Systemy społeczne. Zarys ogólnej teorii - Niklas Luhmannokładka książki - Systemy społeczne. Zarys ogólnej teorii - Niklas Luhmann

Systemy społeczne. Zarys ogólnej teorii

książka

Wydawca: Nomos
Rok wydania:
Oprawa: twarda
Ilość stron: 466 s.
Wymiar: 165x240 mm
EAN: 9788360490457
ISBN: 9788360490457
Data: 2008-02-15
Cena wydawcy: 58.00 zł
pozycja niedostępna

Opis produktu:

Systemy społeczne

Przymus sensu, wywierany na wszystkie procesy systemów psychicznych i społecznych, posiada także konsekwencje dla stosunku między systemem a środowiskiem. Nie wszystkie systemy przetwarzają złożoność i autoreferencję w formie sensu; niemniej te, które to czynią, mają tylko tę jedną możliwość. Dla nich sens staje się formą świata, a zatem przekracza różnicę między systemem a środowiskiem. Także środowisko dane im jest w formie sensu, zaś granice ze środowiskiem są granicami sensu, odnoszą się bowiem zarazem do tego, co wewnątrz, i tego, co na zewnątrz.

Oceń, napisz recenzję/opinię
  Bądź pierwszy - napisz opinię!

Kupujący tę pozycję zamówili również:

okładka książki - Kompendium wiedzy o socjologii - Alice Bremond
Alice Bremond, Jean-Francois Couet, Anne Davie
Kompendium wiedzy o socjologii
okładka książki - Siła tożsamości - Manuel Castells
Manuel Castells
Siła tożsamości

Zobacz również inne podobne pozycje dostępne w księgarni:

okładka książki - Systemy społeczne - Niklas Luhmann
Niklas Luhmann
Systemy społeczne
Rok wydania: 2012
Oprawa: twarda
okładka książki - Zawładnąć. Zarys procesualnej teorii władzy - Jadwiga Staniszkis
Jadwiga Staniszkis
Zawładnąć. Zarys procesualnej teorii władzy
Rok wydania: 2012
Oprawa: miękka
okładka książki - Kosmopolityzm w teorii kwantowego postmodernizmu. Nowa perspektywa badawcza w nauce o stosunkach międzynarodowych - Sebastian Żukowski
Sebastian Żukowski
Kosmopolityzm w teorii kwantowego postmodernizmu. Nowa perspektywa badawcza...
Rok wydania: 2013
Oprawa: miękka
okładka książki - W niewoli reklamy? Percepcja ukrytych przesłań reklamy prasowej - Anna Kowal Orczykowska
Anna Kowal-Orczykowska
W niewoli reklamy? Percepcja ukrytych przesłań reklamy prasowej
Rok wydania: 2007
Oprawa: miękka