Logo Księgarni Poczytaj.pl
pokaz koszyk      Koszty dostawy | Regulamin | Pomoc | Kontakt
Karty Płatnicze
rog
rog
Szukaj:
w kategorii:
autor
tytuł
 24h
bez kosztów tanie książki Reklama. Techniki skutecznej perswazji
Reklama. Techniki skutecznej perswazji
»
»

Reklama. Techniki skutecznej perswazji

książka

Wydawca: POLTEXT
Rok wydania:
Oprawa: miękka
Ilość stron: 220 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788386890620
ISBN: 83-86890-62-2
Data: 2009-03-27
Cena wydawcy: 31.34 zł
pozycja niedostępna

Opis produktu:

Książka porusza temat modny i kontrowersyjny. W formie zwięzłego, systematycznego wykładu autor opisuje prawa i mechanizmy rządzące reklamą, podpowiada, jak przygotować brief reklamowy i plan mediów, jak przeprowadzić kampanię reklamową - dlaczego i kiedy gazeta jest lepszym medium niż telewizja, jak oddziałuje radio - teatr wyobraźni. Odpowiada na pytanie czy reklama to rzeczywiście pranie mózgu. Czytelnik znajdzie tu trochę etyki i prawa, awangardy reklamowej i skandalu, poważnych przestróg i przewrotnego humoru. Liczne przykłady, fascynujące fotografie i studia konkretnych przypadków zaciekawią zarówno laika, jak i zdeklarowanego entuzjastę sztuki reklamowej.

Oceń, napisz recenzję/opinię
  Bądź pierwszy - napisz opinię!

Zobacz również inne podobne pozycje dostępne w księgarni:

Sztuka perswazji i skuteczne techniki prezentacji. Jak wygrać przetarg - Peter Coughter - małe zdjęcie
Peter Coughter
Sztuka perswazji i skuteczne techniki prezentacji. Jak wygrać przetarg
Rok wydania: 2014
Oprawa: miękka
Słowotwórstwo na usługach reklamy. Mechanizmy tekstowe - Ewa Rogowska Cybulska - małe zdjęcie
Ewa Rogowska-Cybulska
Słowotwórstwo na usługach reklamy. Mechanizmy tekstowe
Rok wydania: 2013
Oprawa: miękka
Niewerbalna komunikacja w reklamie telewizyjnej. Zastosowanie i oddziaływanie - Michał Makowski - małe zdjęcie
Michał Makowski
Niewerbalna komunikacja w reklamie telewizyjnej. Zastosowanie i oddziaływanie
Rok wydania: 2013
Oprawa: miękka
Cząstki przyciągania. Jak budować niestandardowe kampanie reklamowe - Natalia Hatalska - małe zdjęcie
Natalia Hatalska
Cząstki przyciągania. Jak budować niestandardowe kampanie reklamowe
Rok wydania: 2014
Oprawa: miękka