pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Prace naukowe Instytutu Zarządzania i Marketingu UMCS 12/2005. Konsument i przedsiębiorstwo na rynku

Autor książki:

Genowefa Sobczyk

(red.)
Dane szczegółowe:
Wydawca: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej
Oprawa: miękka
Ilość stron: 157 s.
Wymiar: 165x240 mm
EAN: 9788322724446
ISBN: 83-227-2444-6
Data: 2005-11-02
Cena wydawcy: 5.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Kolejny zeszyt serii Prace Naukowe Instytutu Zarządzania i Marketingu UMCS. Zawiera 10 artykułów oraz 3 sprawozdania z konferencji: XX Ogólnopolskiego Zjazdu Katedr Marketingu, Handlu i Konsumpcji w Łodzi, Entime 2004 oraz konferencji Badania Marketingowe - metody, tendencje i zastosowania.

Książka "Prace naukowe Instytutu Zarządzania i Marketingu UMCS 12/2005. Konsument i przedsiębiorstwo na rynku" - Genowefa Sobczyk (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej.