pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Mobile dla menedżerów czyli jak tworzyć dobre produkty mobilne

Autor książki:

Marcin Zaremba

Dane szczegółowe:
Wydawca: POLTEXT
Rok wyd.: 2015
Oprawa: miękka
Ilość stron: 220 s.
Wymiar: 141x218 mm
EAN: 9788375615487
ISBN: 978-83-7561-548-7
Data: 2015-05-20
Cena wydawcy: 36.65 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Ta książka jest wyjątkowa, ponieważ napisał ją praktyk-menedżer, zarządzający zespołami opracowującymi aplikacje mobilne dla biznesu. Autor kieruje ją do trzech grup czytelników: menedżerów średniego szczebla spoza branży mobile, którzy dostali zadanie zrobienia przez ich firmę pierwszego kroku w świecie mobile; osób związanych ze start-upami, którzy poddani są podwójnej presji - ze strony rynku oraz inwestorów, aby mądrze zbudować swój produkt mobilny; pracowników, którzy zdobywają doświadczenie w branży mobilnej. Z książki skorzystają także studenci, przygotowujący się do wejścia na rynek pracy z koniecznym przygotowaniem technicznym i biznesowym. Marcin Zaremba - Współtwórca magazynu o biznesie technologicznym Proseed, były head of business w agencji Lovemobile (grupa o2) i szef produktów mobilnych o2, wykładowca na kierunkach związanych z biznesem internetowym (m.in na Uczelni Łazarskiego i Akademii Leona Koźmińskiego), szkoleniowiec IAB. Współtwórca i wykładowca App Academy.pl. 46 na liście 50 kreatywnych w polskim biznesie według magazynu Brief. Członek zarządu i współwłaściciel Senfino Software House.

Książka "Mobile dla menedżerów czyli jak tworzyć dobre produkty mobilne" - Marcin Zaremba - oprawa miękka - Wydawnictwo POLTEXT. Książka posiada 220 stron i została wydana w 2015 r.