pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Biznes w internecie

Autor książki:

Tomasz Bonek, Marta Smaga

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wolters Kluwer business
Rok wyd.: 2012
Oprawa: miękka
Ilość stron: 212 s.
Wymiar: 165x240 mm
EAN: 9788326438301
ISBN: 978-83-2643-830-1
Data: 2012-09-27
Cena wydawcy: 49.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Praktyczny poradnik o marketingu, sprzedaży, public relations on-line i promocji w mediach społecznościowych Jeśli prowadzisz firmę w jakiejkolwiek branży i nie wykorzystujesz jeszcze biznesowego potencjału internetu, ta książka jest właśnie dla Ciebie. Została przygotowana przez specjalistów od lat związanych z biznesem internetowym w Polsce, pracujących dla Money.pl, jednej z największych grup internetowych w kraju.

Czytelnik znajdzie tu odpowiedzi m.in. na pytania: Co zrobić, by szybko zbudować wizerunek firmy w internecie Jak sprzedawać w sieci i skutecznie się w niej reklamować W jaki sposób wypromować markę w wyszukiwarce Google Kiedy warto, a kiedy nie, promować się na Facebooku Ile kosztuje promocja on-line i na co zwracać szczególną uwagę przy planowaniu kampanii reklamowych Książka jest kompleksowym poradnikiem o promowaniu, sprzedaży oraz budowaniu wizerunku marek, firm, produktów i osób w najszybciej rozwijającym się dziś medium. Autorzy opisują w nim szczegółowo wszystkie istotne narzędzia on-line i radzą, jak je wykorzystać w praktyce.

Czytelnik dowie się, jak stworzyć dobrą stronę WWW lub sklep internetowy, jakie metody są najlepsze do promowania sprzedaży, a jakie sprawdzają się w działaniach PR. Znajdzie tu także rady, jak wybrać agencję bądź freelancera do przygotowania strony WWW lub kampanii promocyjnej i na co uważać przy współpracy ze zleceniobiorcą. Dowie się też, jak badać skuteczność prowadzonych działań.

Książka "Biznes w internecie" - Tomasz Bonek, Marta Smaga - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 212 stron i została wydana w 2012 r.