pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Praktyka brandingu

Autor książki:

Maciej Tesławski

Dane szczegółowe:
Wydawca: Słowa i Myśli
Rok wyd.: 2014
Oprawa: miękka
Ilość stron: 288 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788363566357
ISBN: 978-83-6356-635-7
Data: 2014-12-02
Cena wydawcy: 59.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Praktyka brandingu to pierwsze tak innowacyjne przedsięwzięcie w literaturze marketingu. Autorowi udało się zebrać w jednym tomie doświadczenie kilkunastu osób, z różnych branż, specjalizacji, osób na różnym etapie kariery zawodowej. Nowatorstwo publikacji przejawia się również w samej formie przekazu. Czytelnik nie jest biernym odbiorcą prezentowanych komunikatów, staje się uczestnikiem dyskusji, i to dyskusji na najwyższym poziomie merytorycznym. Co więcej wszystkiego można dotknąć. W książce zastosowano kody QR przekierowujące do filmów reklamowych, zdjęć reklam, komunikatów prasowych i wywiadów z autorami, a to jak zapowiadają autorzy nie koniec

Książka "Praktyka brandingu" - Maciej Tesławski - oprawa miękka - Wydawnictwo Słowa i Myśli. Książka posiada 288 stron i została wydana w 2014 r.