pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Employer branding. Marka pracodawcy w praktyce

Autor książki:

Julita Dąbrowska

Dane szczegółowe:
Wydawca: Słowa i Myśli
Rok wyd.: 2014
Oprawa: miękka
Ilość stron: 228 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788363566340
ISBN: 978-83-6356-634-0
Data: 2014-12-02
Cena wydawcy: 46.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Świadomość znaczenia marki pracodawcy stale rośnie. Coraz więcej firm zdaje sobie sprawę, że aby mogły odnieść rynkowy sukces równie mocno jak lojalnych klientów i stosowania biznesowych reguł, potrzebują wykwalifikowanych, zmotywowanych pracowników. Marka pracodawcy jest gwarantem dopasowania pracowników do ich ról w danej organizacji oraz tego, że pracownicy utożsamiają się z osiągnięciami firmy.

Budowanie marki pracodawcy to proces łączący komunikację zewnętrzną, marketing, Public Relations, sponsoring z komunikacją wewnętrzną, zarządzaniem personelem, budowaniem marki wewnętrznej firmy oparty na niepowtarzalnej kulturze organizacji. Strategie employer brandingowe tworzy się, by dokonać zmian lub, by o firmie opowiedzieć innym. Ale co zmieniać O czym opowiadać Co jest najważniejsze A przede wszystkim jak to zrobić Odpowiedź na te wiele więcej pytań w książce.

Książka "Employer branding. Marka pracodawcy w praktyce" - Julita Dąbrowska - oprawa miękka - Wydawnictwo Słowa i Myśli. Książka posiada 228 stron i została wydana w 2014 r.