pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Śmierć Grubej Berty czyli jak skutecznie zabić w sobie grubasa

Autor książki:

Agnieszka Czerwińska

Dane szczegółowe:
Wydawca: Sophisti World Media Group
Rok wyd.: 2014
Oprawa: miękka
Ilość stron: 164 s.
Wymiar: 140x200 mm
EAN: 9788392904939
ISBN: 978-83-929049-3-9
Data: 2014-09-04
Cena wydawcy: 34.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Książka Agnieszki Czerwińskiej Śmierć Grubej Berty- czyli jak skutecznie zabić w sobie grubasa. To pierwsze w Polsce tak fenomenalna opowieść o tym jak to jest przez dwadzieścia lat być więźniem własnego ciała. Ekshibicjonistyczna prawdziwa i dramatyczna historia zmagania się ze swoją słabością i grzechem obżarstwa. W tej książce nie ma ani jednego przepisu na dietę cud ale za to jest skuteczny przepis na zmianę stylu życia zwycięstwo nad sobą i sukces. Zbiór felietonów pisanych jako pamiętnik grubasa w ciągu kilku lat jest lekturą obowiązkową dla wszystkich. Zwłaszcza w dzisiejszych czasach w których dostęp do jedzenia jest nieograniczony a wiedza na temat zdrowego stylu życia jest wciąż nikła. Warto wiedzieć że to doprowadziło już 20 Polaków do zguby otyłości aż 18 dzieci w Polsce zmaga się z tym problem w najtrudniejszym dla siebie okresie dojrzewania. Otyłość to brak akceptacji miłości swobody i poczucia własnej wartości. To gorzkie doświadczenie dotyczy już milionów osób. Agnieszka Czerwińska odkrywa karty swojego życia bezwstydnie rozbiera się tylko po to żeby pomóc i ostrzec przed koszmarem bezsilności wobec najgroźniejszego nałogu współczesnych czasów- jedzenia. Tę książkę powinni przeczytać nie tylko ci co mają duży problem z nadwagą ale także ci którzy od lat nie potrafią się pozbyć zbędnych kilku kilogramów. To również książka dla rodziców którzy zaślepieni miłością nie dostrzegają że ich pociechy mają problem który przekłada się na ich egzystencje. Tak było z autorką książki.

Książka "Śmierć Grubej Berty czyli jak skutecznie zabić w sobie grubasa" - Agnieszka Czerwińska - oprawa miękka - Wydawnictwo Sophisti World Media Group. Książka posiada 164 stron i została wydana w 2014 r.