pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Psychologia zachowań konsumenckich

Dane szczegółowe:
Wydawca: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne
Rok wyd.: 2002
Oprawa: twarda
Ilość stron: 288 s.
EAN: 9788387957568
ISBN: 83-87957-56-9
Data: 2019-07-01
Cena wydawcy: 55.65 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Książka została uhonorowana nagrodą EDUKACJA XXI w kategorii "podręcznik akademicki" przyznawaną podczas Targów Książki Edukacyjnej w Warszawie.

Ta długo oczekiwana pozycja wprowadza nas w świat zachowań konsumentów, wyjaśnia poznawcze, motywacyjne i emocjonalne procesy leżące u ich podstaw oraz przybliża zasady konstruowania reklam.

Uczy wykorzystywania zjawisk psychologicznych w strategiach marketingowych, w procesie segmentacji rynku i w trakcie tworzenia wizerunku firmy. Jej autorzy, w sposób przystępny i zrozumiały, także dla osób nie posiadających wykształcenia psychologicznego, przedstawiają wiedzę z zakresu podejmowania decyzji i psychologii ekonomicznej, znakomicie łącząc je z najnowszymi badaniami zachowań konsumenckich.

Książka "Psychologia zachowań konsumenckich" - Andrzej Falkowski, Tadeusz Tyszka - oprawa twarda - Wydawnictwo Gdańskie Psychologiczne. Książka posiada 288 stron i została wydana w 2002 r.