pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Public relations. Strategia i nowe techniki kreowania wizerunku

Autor książki:

Wojciech Budzyński

Dane szczegółowe:
Wydawca: POLTEXT
Rok wyd.: 2008
Oprawa: miękka
Ilość stron: 167 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788375610215
ISBN: 978-83-7561-021-5
Data: 2009-02-10
pozycja niedostępna

Opis książki:

Książka ma charakter poradnika ukazującego krok po kroku, jak przygotować i prowadzić konkretne działania w zakresie public relations. Autor zaczyna od usystematyzowania wiedzy na temat omawianej dziedziny, przechodząc następnie do tworzenia strategii public relations, organizowania współpracy z prasą, integrowania pracowników poprzez komunikację wewnętrzną, prowadzenia działań typu internet public relations, organizacji różnego typu imprez i obchodów rocznicowych w firmie, tworzenia grup nacisku w ramach lobbingu, zawierania umów sponsorskich, podejmowania relacji inwestorskich czy działań z zakresu corporate governance. Wśród praktycznych wskazówek pojawiają się uwagi na temat udzielania wywiadów, ubioru, zachowań przed kamerą czy kilkadziesiąt taktyk radzenia sobie z trudnymi pytaniami dziennikarzy.
Czytelnik znajdzie tu także konkretne zalecenia, jak stworzyć procedury ochrony wizerunku, w tymksiążkę kryzysową", co stanowiło do tej pory tajemną wiedzę agencji public relations i nie pojawiało się w literaturze przedmiotu. Na koniec Autor zaskakuje Czytelnika niekonwencjonalnymi przemyśleniami dotyczącymi rozwoju działań public relations w nowych obszarach, w tym wykorzystania koncepcji wizerunku równoległego i działania w równoległej rzeczywistości wirtualnej. Prezentowane rady Autor wspiera interesującymi przykładami ze swojej wieloletniej praktyki.

Książka "Public relations. Strategia i nowe techniki kreowania wizerunku" - Wojciech Budzyński - oprawa miękka - Wydawnictwo POLTEXT. Książka posiada 167 stron i została wydana w 2008 r.