Strategiczne myślenie w firmie - Książka

Strona Główna Księgarni.
pokaz koszyk        zkoszty wysyłkiregulaminpomocKontaktmail
Karty Płatnicze
p Książki l Podręczniki l Audiobook l mapy l Antykwariat l Muzyka l Filmy l Nowości l Bestseller k
rog rog
Szukaj:

w kategorii:
autor
tytuł
 24h
bez kosztów tanie książki
Książki
Podręczniki szkolne

wstecz Książka z kategorii: Ekonomia i biznes

książka
Strategiczne myślenie w firmie
powiększ

Strategiczne myślenie w firmie

Wydawnictwo: Difin
Rok wydania:
Ilość stron: 226 s.
Oprawa: miękka
Wymiar: 140x200 mm
ISBN: 8372513856




Zobacz książki autora:
Frank Krawiec
Zobacz książki wydawcy:
Wydawnictwo Difin

Produkt, książka chwilowo niedostępna lub nakład wyczerpany
Sprawdź inne podobne dostępne produkty lub wydania:
powiększ Małgorzata Duczkowska-Piasecka (red.), Małgorzata Poniatowska-Jaksch, Katarzyna Duczkowska-Małysz
Model biznesu. Nowe myślenie strategiczne
powiększ Krzysztof Janasz, Władysław Janasz, Katarzyna Kozioł, Katarzyna Szopik-Depczyńska
Zarządzanie strategiczne
powiększ Steven W. Floyd, Hugh D. Sherman, Anne Sigismund Huff, Siri Terjesen
Zarządzanie strategiczne
powiększ Aleksander Chrostowski, Dariusz Jemielniak
Skuteczne doradztwo strategiczne

UWAGA!
Jeśli chcecie Państwo otrzymać informacje
o pojawieniu się tego produktu w naszej ofercie,
prosimy o dopisanie swojego adresu e-mail.

e-mail:  

Myślenie strategiczne w firmie musi być dostosowane do zmienności i częstej nieprzedywidywalności następujących procesów. Wymaga więc stawiania na elastyczność i wydłużenia horyzontu mylenia zarządów
Zaletą pracy jest próba precyzowania zachowań mikroekonomicznych w procesie kształtowania się cywilizacji wiedzy. Mało jest bowiem prac, które na cywilizację wiedzy patrzą z punktu wykorzystania kapitału intelektualnego firmy poprzez kreowanie nowych procedur tworzenia strategii.


Poleć na: Udostępnij na Facebooku
Zobacz również inne podobne pozycje dostępne w księgarni:
powiększ Franciszek Krawiec

Zarządzanie strategią firmy

Rok wydania: 2011
Oprawa: miękka

W publikacji omówiono proces strategicznego myślenia umożliwiający zarządom firm osiąganie nadzwyczajnych wyników działalności biznesowej ? pozwalający poprawić ich zdolności zarządzania implementacją strategii i osiągać lepsze wyniki. Ta książka jest czymś więcej niż wynikiem projektu badawczego. Jest także rezultatem rozległej wiedzy i doświadczenia

>> czytaj więcej
powiększ Franciszek Krawiec

Kreowanie i zarządzanie reputacją firmy

Rok wydania: 2009
Oprawa: miękka

Książka pokazuje, w jaki sposób wykorzystać i powiązać siłę zgodności zewnętrznej pomiędzy środowiskiem rynkowym i zasobami, kompetencjami firmy oraz oferowanymi produktami, i zgodności wewnętrznej pomiędzy strategią, strukturą, procesami biznesowymi a stylem zarządzania firmą w celu zbudowania silnej reputacji zapewniającej znaczne korzyści

>> czytaj więcej
powiększ Wojciech Grzegorczyk, Wioletta Krawiec, Anna Sibińska

Współczesne dylematy marketingu bankowego w Polsce

Rok wydania: 2010
Oprawa: miękka

Zaprezentowane w pracy rozważania o problemach marketingu bankowego są wynikiem dyskusji i badań w Zakładzie Strategii Marketingowych katedry Marketingu Uniwersytetu Łódzkiego, Takie problemy, jak proces postępowania nabywcy produktów bankowych, etapu podejmowania przez niego decyzji zakupu, dostosowanie metod analiz marketingowych do specyfiki

>> czytaj więcej
powiększ Marek Panfil (red.)

Wycena biznesu w praktyce

Rok wydania: 2009
Oprawa: miękka

Podręcznik zawiera podstawową wiedzę na temat metod i procedur wyceny całego przedsiębiorstwa, wyodrębnionych jego części i poszczególnych aktywów. Autorzy przyjęli ciekawą konwencję opisu technik wyceny poprzez analizę konkretnych przykładów firm, w których przeprowadzono te procesy w różnych aspektach ich funkcjonowania. Są to m.in.. Następujące

>> czytaj więcej

Zobacz również inne pozycje wydawnictwa "Difin" dostępne w księgarni:
powiększ

Model biznesu. Nowe myślenie strategiczne - Książka wprowadza model biznesu jako konstrukcję organizacyjno-zarządczą do podejścia strategicznego w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Nowe podejście strategiczne sugeruje, że model biznesu
>> czytaj więcej

powiększ

Alianse strategiczne - Celem książki jest przedstawienie aliansów strategicznych jako sposobu na zwiększenie możliwości rozwojowych przedsiębiorstw. Dzięki sojuszom mogą
>> czytaj więcej

powiększ

Zarządzanie strategiczne - Praca jest wnikliwym studium koncepcji zarządzania strategicznego, zasad formułowania strategii rozwoju przedsiębiorstwa oraz metod analizy strategicznej wykorzystywanych na zewnątrz i wewnątrz
>> czytaj więcej

powiększ

Strategiczne zarządzanie innowacjami - Na znaczny potencjał rozwoju polskiego rynku informatycznego wpływają zarówno wysokie kompetencje naszych specjalistów IT, jak i liczebność małych i średnich firm IT. Informatyka jest wskazywana
>> czytaj więcej


sprawdz zamowienie
Koszty inpost gratis
bestseller
powiększPatologia transformacji
autor: Witold Kieżun
cena: 41.45 zł
powiększEtyka przywództwa. Ujęcie interdyscyplinarne
autor: Iwona Kuraszko (red.)
cena: 46.57 zł
powiększZbiór gier doskonalących burzę mózgów
autor: Mike Mulvihill, Mary Scannell
cena: 106.33 zł
4. Instruktaż prowadzenia Księgi HACCP ...
autor: Małgorzata Wiśniewska
cena: 97.97 zł
5. Cząstki przyciągania. Jak budować niestandardowe ...
autor: Natalia Hatalska
cena: 77.88 zł
6. Zarządzanie nieruchomościami handlowymi
autor: Iwona Foryś (red.)
cena: 48.30 zł
7. Zarządzanie ryzykiem w organizacjach ...
autor: Jarosław Domański
cena: 58.74 zł
8. Instruktaż opracowania procedury auditu ...
autor: Małgorzata Wiśniewska
cena: 54.03 zł
9. Strategie finansowania działalności ...
autor: Ewa Chojnacka, Bożena Kołosowska, Andrzej Tokarski, Maciej Tokarski
cena: 37.74 zł
10. Social media to ściema
autor: B.J. Mendelson
cena: 33.56 zł
Sprawdź swoje zamówienie | Koszyk | Koszty dostawy | Regulamin | Polityka Cookies | Pomoc | Kontakt

Adam Gargaś To nieprawda, że wszystkiemu winien jest SYSTEM, jeśli coś nie działa napisz!: Adam
IE 6.0 © 2002-2014 KRAKÓW
Księgarnia Internetowa Poczytaj.pl,
"Dante" G. Baran, G. Fugiel