Strategiczne myślenie w firmie - Książka

Strona Główna Księgarni.
pokaz koszyk        zkoszty wysyłkiregulaminpomocKontaktmail
Karty Płatnicze
p Książki l Podręczniki l Audiobook l mapy l Antykwariat l Muzyka l Filmy l Nowości l Bestseller k
rog rog
Szukaj:

w kategorii:
autor
tytuł
 24h
  Indeks wydawnictw
  Indeks autorów
  Indeks kategorii
 
bez kosztów tanie książki
Książki
Podręczniki szkolne

wstecz Książka z kategorii: Ekonomia i biznes » Zarządzanie i marketing


Lista bestsellerów - Zarządzanie i marketing - zobacz

książka
Strategiczne myślenie w firmie
powiększ

Strategiczne myślenie w firmie

Wydawnictwo: Difin
Rok wydania:
Ilość stron: 226 s.
Oprawa: miękka
Wymiar: 140x200 mm
ISBN: 8372513856


Zobacz książki autora:
Frank Krawiec
Zobacz książki wydawcy:
Wydawnictwo Difin



Produkt, książka chwilowo niedostępna lub nakład wyczerpany
Sprawdź inne podobne dostępne produkty lub wydania:
powiększ Małgorzata Duczkowska-Piasecka (red.), Małgorzata Poniatowska-Jaksch, Katarzyna Duczkowska-Małysz
Model biznesu. Nowe myślenie strategiczne
powiększ Aleksander Chrostowski, Dariusz Jemielniak
Skuteczne doradztwo strategiczne
powiększ Michał Żebrowski, Kazimierz Waćkowski
Strategiczne zarządzanie innowacjami
powiększ Zdzisław Pierścionek
Zarządzanie strategiczne w przedsiębiorstwie

UWAGA!
Jeśli chcecie Państwo otrzymać informacje
o pojawieniu się tego produktu w naszej ofercie,
prosimy o dopisanie swojego adresu e-mail.

e-mail:  

Myślenie strategiczne w firmie musi być dostosowane do zmienności i częstej nieprzedywidywalności następujących procesów. Wymaga więc stawiania na elastyczność i wydłużenia horyzontu mylenia zarządów
Zaletą pracy jest próba precyzowania zachowań mikroekonomicznych w procesie kształtowania się cywilizacji wiedzy. Mało jest bowiem prac, które na cywilizację wiedzy patrzą z punktu wykorzystania kapitału intelektualnego firmy poprzez kreowanie nowych procedur tworzenia strategii.


Poleć na: Udostępnij na Facebooku
Zobacz również inne podobne pozycje dostępne w księgarni:
powiększ Franciszek Krawiec

Zarządzanie strategią firmy

Rok wydania: 2011
Oprawa: miękka

W publikacji omówiono proces strategicznego myślenia umożliwiający zarządom firm osiąganie nadzwyczajnych wyników działalności biznesowej ? pozwalający poprawić ich zdolności zarządzania implementacją strategii i osiągać lepsze wyniki. Ta książka jest czymś więcej niż wynikiem projektu badawczego. Jest także rezultatem rozległej wiedzy i doświadczenia

>> czytaj więcej
powiększ Franciszek Krawiec

Kreowanie i zarządzanie reputacją firmy

Rok wydania: 2009
Oprawa: miękka

Książka pokazuje, w jaki sposób wykorzystać i powiązać siłę zgodności zewnętrznej pomiędzy środowiskiem rynkowym i zasobami, kompetencjami firmy oraz oferowanymi produktami, i zgodności wewnętrznej pomiędzy strategią, strukturą, procesami biznesowymi a stylem zarządzania firmą w celu zbudowania silnej reputacji zapewniającej znaczne korzyści

>> czytaj więcej
powiększ Wojciech Grzegorczyk, Wioletta Krawiec, Anna Sibińska

Współczesne dylematy marketingu bankowego w Polsce

Rok wydania: 2010
Oprawa: miękka

Zaprezentowane w pracy rozważania o problemach marketingu bankowego są wynikiem dyskusji i badań w Zakładzie Strategii Marketingowych katedry Marketingu Uniwersytetu Łódzkiego, Takie problemy, jak proces postępowania nabywcy produktów bankowych, etapu podejmowania przez niego decyzji zakupu, dostosowanie metod analiz marketingowych do specyfiki

>> czytaj więcej
powiększ Wioletta Krawiec

Cykl życia produktu bankowego i jego implikacje dla polityki produktu bankowości detalicznej

Rok wydania: 2012
Oprawa: miękka

Niniejsza publikacja stanowi próbę skonfrontowania założeń teoretycznych w zakresie cyklu życia produktu bankowego z realiami polskiego sektora bankowego oraz doświadczeniami banków detalicznych. Przeprowadzone badania nad przebiegiem cyklu życia produktu bankowego przyczyniły się do wzbogacenia pracy w opisy i wnioski związane z wykorzystaniem

>> czytaj więcej

Zobacz również inne pozycje wydawnictwa "Difin" dostępne w księgarni:

Model biznesu. Nowe myślenie strategiczne - Książka wprowadza model biznesu jako konstrukcję organizacyjno-zarządczą do podejścia strategicznego w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Nowe podejście strategiczne sugeruje, że model biznesu
czytaj więcej...

Alianse strategiczne - Celem książki jest przedstawienie aliansów strategicznych jako sposobu na zwiększenie możliwości rozwojowych przedsiębiorstw. Dzięki sojuszom mogą
czytaj więcej...

Zarządzanie strategiczne - Praca jest wnikliwym studium koncepcji zarządzania strategicznego, zasad formułowania strategii rozwoju przedsiębiorstwa oraz metod analizy strategicznej wykorzystywanych na zewnątrz i wewnątrz
czytaj więcej...

Strategiczne zarządzanie innowacjami - Na znaczny potencjał rozwoju polskiego rynku informatycznego wpływają zarówno wysokie kompetencje naszych specjalistów IT, jak i liczebność małych i średnich firm IT. Informatyka jest wskazywana
czytaj więcej...

Dane osobowe w firmie - Publikacja przedstawia wyczerpująco najistotniejsze zagadnienia dotyczące przetwarzania danych osobowych pogrupowane tak, aby czytelnik mógł z łatwością odnaleźć interesujące go treści.
czytaj więcej...

Wyzwania strategiczne w zarządzaniu finansami przedsiębiorstwa - Celem podręcznika jest przekazanie wiedzy z zakresu finansów przedsiębiorstwa z punktu widzenia strategicznych decyzji wspierających realizację strategii działania oraz determinujących osiągnięcie
czytaj więcej...


sprawdz zamowienie
muzyka
bestseller
powiększ
Marketing międzynarodowy. ...
Krzysztof Fonfara (red.)
cena: 39.38 zł
powiększ
Techniki sprzedaży. O sztuce ...
Bjorn Lunden, Lennart Rosell
cena: 31.15 zł
powiększ
Strategia organizacji
Krzysztof Obłój
cena: 53.58 zł
powiększ
Nanoekonomia. Biznes XXI wieku. ...
Michał Konieczny
cena: 30.47 zł
powiększ
ESB. Magistrala usług korporacyjnych
David Chappell
cena: 48.27 zł
powiększ
Dlaczego Zalando? Techniki ...
Hagen Seidel
cena: 31.22 zł

Zobacz więcej!

dladzieci
Sprawdź swoje zamówienie | Koszyk | Koszty dostawy | Regulamin | Polityka Cookies | Pomoc | Kontakt

Adam Gargaś To nieprawda, że wszystkiemu winien jest SYSTEM, jeśli coś nie działa napisz!: Adam
IE 6.0 © 2002-2014 KRAKÓW
Księgarnia Internetowa Poczytaj.pl,
"Dante" G. Baran, G. Fugiel