pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Macierz celów wizerunkowych w procesie oceny efektów public relations

Autor książki:

Dariusz Tworzydło

Dane szczegółowe:
Wydawca: WSIiZ
Rok wyd.: 2008
Oprawa: miękka
Ilość stron: 184 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 9788360583203
ISBN: 978-83-6058-320-3
Data: 2008-11-13
pozycja niedostępna

Opis książki:

Niniejsza publikacja ma charakter teoretyczno-empiryczny. Wśród jej głównych wyróżników znajduje się nie tylko prezentacja opracowanej przez autora metody badawczej, ale również możliwości jej zastosowania w zarządzaniu wizerunkiem firmy. Zasadniczym celem przygotowanego opracowania jest analiza możliwości wykorzystania macierzy celów wizerunkowych jako metody pomiaru efektów, jakie przynoszą wdrażane w różnych podmiotach działania public relations. Ponadto praca ma na celu wykazanie, w jakim stopniu stosowanie ww. macierzy umożliwi ujednolicenie metod pomiaru dotychczas wykorzystywanych przez praktyków i naukowców zajmujących się public relations.

Książka "Macierz celów wizerunkowych w procesie oceny efektów public relations" - Dariusz Tworzydło - oprawa miękka - Wydawnictwo WSIiZ. Książka posiada 184 stron i została wydana w 2008 r.