Psychologia konsumenta - Książka

Strona Główna Księgarni.
pokaz koszyk        zkoszty wysyłkiregulaminpomocKontaktmail
Karty Płatnicze
p Książki l Podręczniki l Audiobook l mapy l Antykwariat l Muzyka l Filmy l Nowości l Bestseller k
rog rog
Szukaj:

w kategorii:
autor
tytuł
 24h
bez kosztów tanie książki
Książki
Podręczniki szkolne

wstecz Książka z kategorii: Psychologia » Socjologia

książka
Psychologia konsumenta
powiększ

Psychologia konsumenta

Wydawnictwo: Oficyna Wydawnicza Branta
Rok wydania:
Ilość stron: 412 s.
Oprawa: miękka
Wymiar: 140x200 mm
ISBN: 9788360186558




Zobacz książki autora:
Anna Jachnis
Zobacz książki wydawcy:
Wydawnictwo Oficyna Wydawnicza Branta

Produkt, książka chwilowo niedostępna lub nakład wyczerpany
Sprawdź inne podobne dostępne produkty lub wydania:
powiększ Katarzyna Stasiuk, Dominika Maison
Psychologia konsumenta. Seria: Akademia Psychologii
powiększ Richard J. Crisp, Rhiann Turner
Psychologia społeczna
powiększ Janina Sobczak-Matysiak
Psychologia kontaktu z klientem
powiększ Małgorzata Synowiec-Piłat, Agnieszka Olchowska-Kotala (red.)
Socjologia i psychologia dla pacjenta. Wybrane zagadnienia

UWAGA!
Jeśli chcecie Państwo otrzymać informacje
o pojawieniu się tego produktu w naszej ofercie,
prosimy o dopisanie swojego adresu e-mail.

e-mail:  

Książka omawia psychologiczne i socjologiczne uwarunkowania zachowań konsumenckich. Kierowana jest głównie do studentów, ponieważ daje pełny przegląd klasycznych i podstawowych prawidłowości w tej dziedzinie. Znajomość głównych reguł kierujących zachowaniem konsumentów stanowi punkt wyjścia do strategii działań w obszarach organizacji i zarządzania przemysłem oraz marketingu, w tym reklamy. Tym samym może być ona nieodzownym narzędziem pracy dla menedżerów zajmujących się strategiami marketingowymi i dla twórców reklamy.

Dr Anna Jachnis - psycholog, adiunkt w Katedrze Psychologii Pracy i Stresu Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie zajmuje się zagadnieniami zachowań konsumenckich. Współautorka publikacji Psychologia konsumenta i reklamy (Oficyna Wydawnicza Branta 1998 r.), której niniejsza książka stanowi wydanie drugie, poprawione i uzupełnione.


Poleć na: Udostępnij na Facebooku
Kupujący tę pozycję zamówili również:
powiększ Piotr Sztompka, Małgorzata Bogunia-Borowska

Socjologia codzienności

powiększ Bohdan Jałowiecki, Marek S. Szczepański

Miasto i przestrzeń w perspektywie socjologicznej

powiększ Krzysztof Gorlach

Socjologia obszarów wiejskich. Problemy i perspektywy


Zobacz również inne podobne pozycje dostępne w księgarni:
powiększ Duane P. Schultz, Sydney Ellen Schultz

Psychologia a wyzwania dzisiejszej pracy

Rok wydania: 2012
Oprawa: miękka

Zadaniem tego podręcznika jest dostarczenie rzetelnej i aktualnej wiedzy na temat psychologii organizacji i pracy studentom zarządzania, psychologii i socjologii oraz praktykom organizacji i zarządzania. Wyróżnia go uwzględnienie zagadnień na ogół nie podejmowanych w podręcznikach psychologii organizacji i pracy. Należą do nich reklama i marketing,

>> czytaj więcej
powiększ Alan Aldridge

Konsumpcja

Rok wydania: 2006
Oprawa: miękka

W Konsumpcji Alan Aldridge analizuje związek pomiędzy rozwojem konsumeryzmu a przemianami świata pracy. Pokazuje także ograniczenia organizacji konsumenckich i ochrony konsumenta w kulturze promocji - zdominowanej przez globalne marki, przesyconej reklamami, korporacyjnym sponsoringiem oraz product placement.

>> czytaj więcej
powiększ Bolesław R. Kuc, Joanna M. Moczydłowska

Zachowania organizacyjne

Rok wydania: 2009
Oprawa: miękka

Autorzy rozpoczynają swoje analizy od problematyki psychologicznej dotyczącej jednostki w or­ganizacji. Podejmują ważne zagadnienia związane z osobowością człowieka, sferą jego emocji i motywacji. Prezentują zagadnienia związane z procesem podejmowania decyzji. Następnie ? głównie w oparciu o wiedzę socjologiczną i dorobek psychologii społecznej

>> czytaj więcej
powiększ Brunon Hołyst

Psychologia kryminalistyczna

Rok wydania: 2011
Oprawa: twarda

Psychologia kryminalistyczna to nowa dziedzina psychologii stosowanej, dysponująca własnym obszarem badań i charakteryzująca się ścisłymi powiązaniami z tradycyjnymi działaniami psychologii. Zakres psychologii kryminalistycznej obejmuje psychologiczne aspekty kryminalistyki. W wydaniu 3. opracowania uwzględniono nowe zagadnienia, takie jak:

>> czytaj więcej

Zobacz również inne pozycje wydawnictwa "Oficyna Wydawnicza Branta" dostępne w księgarni:
powiększ

Ekstazja. Podróże z Afrodytą - "Ekstazja. Podróże z Afrodytą" to wspólne dzieło dwóch znanych autorów - dziennikarza Krzysztofa Mroziewicza i grafika Profesora Rosława Szaybo. Książka ta stanowi zbiór opowiadań i esejów
>> czytaj więcej

powiększ

Zarządzanie inwestycjami komunalnymi - Książka składa się z czterech rozdziałów traktujących w sposób kompleksowy problem zarządzania inwestycjami w gminie - od poziomu zarządzania strategicznego, po poziom operacyjny na którym
>> czytaj więcej

powiększ

Przyroda parku pałacowego w Lubostroniu - Dla turystów nie zainteresowanych głębszym wnikaniem w przyrodnicze czy kulturowe znaczenie, parki podworskie, szczególnie te zadbane, są po prostu oazami wysokiej zieleni i pozwalają na
>> czytaj więcej

powiększ

Ekologia ogólna - Niniejsza publikacja jest drugim, uaktualnionym i rozszerzonym, wydaniem. Obejmuje następujące zagadnienia: ekologię organizmów, populacji, biocenoz i ekosystemów, krajobrazu, interakcje
>> czytaj więcej


sprawdz zamowienie
Koszty inpost gratis
bestseller
powiększGlobalna rewolucja seksualna. Likwidacja ...
autor: Gabriele Kuby
cena: 34.73 zł
powiększWstęp do metod i technik badań społecznych
autor: Janusz Sztumski
cena: 35.70 zł
powiększLogopedia. Teoria zaburzeń mowy
autor: Stanisław Grabias, Marek Kurkowski (red.)
cena: 43.24 zł
4. ADHD - Zespół nadpobudliwości psychoruchowej
autor: Artur Kołakowski, Tomasz Wolańczyk, Agnieszka Pisula
cena: 25.50 zł
5. Psychologia rodziny. Teoria i badania
autor: Mieczysław Plopa
cena: 35.49 zł
6. Teorie społeczne w XX wieku i dzisiaj
autor: Patrick Baert, Filipe Carreira da Silva
cena: 53.20 zł
7. Kultura popularna i tożsamość młodzieży. ...
autor: Zbyszko Melosik
cena: 44.05 zł
8. Przemoc stosowana przez kobiety. Studium ...
autor: Marian Cabalski
cena: 43.07 zł
9. Historie, społeczeństwa, przestrzenie ...
autor: Hanna Gosk, Dorota Kołodziejczyk
cena: 36.70 zł
10. Życie wysłuchane. Opowieści psychoterapeutyczne
autor: Stephen Grosz
cena: 24.56 zł
nowosci
powiększJan Paweł II. Biografia
autor: Andrea Riccardi
cena: 37.16 zł
powiększMonte Cassino. Dziesięć armii, jedno ...
autor: Peter Caddick-Adams
cena: 48.22 zł
powiększDezerterzy. Ostatnia nieopowiedziana ...
autor: Charles Glass
cena: 43.51 zł
4. Józef Tischner i filozoficzne koncepcje ...
autor: Izabela Marszałek
cena: 23.10 zł
5. Dotknąć świętości. Świadectwo o Janie ...
autor: Arturo Mari, ks. Robert Skrzypczak
cena: 30.33 zł
6. Sowieccy partyzanci 1941-1944. Mity ...
autor: Bogdan Musiał
cena: 35.57 zł
7. Romans z polską. O literaturze współczesnej. ...
autor: Maciej Urbanowski
cena: 25.60 zł
8. Dobro a polityka. Platon i Tischner. ...
autor: Anna Siwek
cena: 23.94 zł
9. Dzieje Pawła z Tarsu
autor: ks. Eugeniusz Dąbrowski
cena: 50.16 zł
10. Wojna z Talibami i Al-Kaidą. Afganistan ...
autor: Łukasz Jureńczyk
cena: 39.92 zł
Sprawdź swoje zamówienie | Koszyk | Koszty dostawy | Regulamin | Polityka Cookies | Pomoc | Kontakt

Adam Gargaś To nieprawda, że wszystkiemu winien jest SYSTEM, jeśli coś nie działa napisz!: Adam
IE 6.0 © 2002-2014 KRAKÓW
Księgarnia Internetowa Poczytaj.pl,
"Dante" G. Baran, G. Fugiel