Psychologia konsumenta - Książka

Strona Główna Księgarni.
pokaz koszyk        zkoszty wysyłkiregulaminpomocKontaktmail
Karty Płatnicze
p Książki l Podręczniki l Audiobook l mapy l Antykwariat l Muzyka l Filmy l Nowości l Bestseller k
rog rog
Szukaj:

w kategorii:
autor
tytuł
 24h
  Indeks wydawnictw
  Indeks autorów
  Indeks kategorii
 
bez kosztów tanie książki
Książki
Podręczniki szkolne

wstecz Książka z kategorii: Psychologia » Socjologia


Lista bestsellerów - Socjologia - zobacz

książka
Psychologia konsumenta
powiększ

Psychologia konsumenta

Wydawnictwo: Oficyna Wydawnicza Branta
Rok wydania:
Ilość stron: 412 s.
Oprawa: miękka
Wymiar: 140x200 mm
ISBN: 9788360186558


Zobacz książki autora:
Anna Jachnis
Zobacz książki wydawcy:
Wydawnictwo Oficyna Wydawnicza Branta



Produkt, książka chwilowo niedostępna lub nakład wyczerpany
Sprawdź inne podobne dostępne produkty lub wydania:
powiększ Katarzyna Stasiuk, Dominika Maison
Psychologia konsumenta. Seria: Akademia Psychologii
powiększ Richard J. Crisp, Rhiann Turner
Psychologia społeczna
powiększ Janina Sobczak-Matysiak
Psychologia kontaktu z klientem
powiększ Małgorzata Synowiec-Piłat, Agnieszka Olchowska-Kotala (red.)
Socjologia i psychologia dla pacjenta. Wybrane zagadnienia

UWAGA!
Jeśli chcecie Państwo otrzymać informacje
o pojawieniu się tego produktu w naszej ofercie,
prosimy o dopisanie swojego adresu e-mail.

e-mail:  

Książka omawia psychologiczne i socjologiczne uwarunkowania zachowań konsumenckich. Kierowana jest głównie do studentów, ponieważ daje pełny przegląd klasycznych i podstawowych prawidłowości w tej dziedzinie. Znajomość głównych reguł kierujących zachowaniem konsumentów stanowi punkt wyjścia do strategii działań w obszarach organizacji i zarządzania przemysłem oraz marketingu, w tym reklamy. Tym samym może być ona nieodzownym narzędziem pracy dla menedżerów zajmujących się strategiami marketingowymi i dla twórców reklamy.

Dr Anna Jachnis - psycholog, adiunkt w Katedrze Psychologii Pracy i Stresu Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie zajmuje się zagadnieniami zachowań konsumenckich. Współautorka publikacji Psychologia konsumenta i reklamy (Oficyna Wydawnicza Branta 1998 r.), której niniejsza książka stanowi wydanie drugie, poprawione i uzupełnione.


Poleć na: Udostępnij na Facebooku
Kupujący tę pozycję zamówili również:
powiększ Izabella Bukraba-Rylska

Socjologia wsi polskiej

powiększ Piotr Sztompka, Małgorzata Bogunia-Borowska

Socjologia codzienności

powiększ Grzegorz Lissowski, Jacek Haman, Mikołaj Jasiński

Podstawy statystyki dla socjologów (+ CD)

powiększ Henri Mendras

Elementy socjologii

powiększ Wright C. Millis

Wyobraźnia socjologiczna. Seria: Biblioteka socjologiczna

powiększ Juliusz Gardawski, Leszek Gilejko, Jacenty Siewierski, Rafał Towalski

Socjologia gospodarki


Zobacz również inne podobne pozycje dostępne w księgarni:
powiększ Anna Herzyk, Beata Daniluk, Maria Pąchalska (red.)

Neuropsychologiczne konsekwencje urazów głowy. Jakość życia pacjentów

Naszą publikację kierujemy do osób udzielających profesjonalnej pomocy pacjentom po urazach głowy i uszkodzeniach mózgu oraz do studentów specjalizujących się w psychologii klinicznej, neuropsychologii i logopedii, jak również do samych pacjentów i ich rodzin. Autorzy poszczególnych rozdziałów, wysokiej klasy specjaliści z dziedziny neuropsychologii

>> czytaj więcej
powiększ Anna Królikowska

Pojęcia religijne młodzieży. Badania empiryczne denotacyjnego i konotacyjnego rozumienia...


Oprawa: miękka

Pojęcia religijne młodzieży. Badania empiryczne denotacyjnego i konotacyjnego rozumienia pojęć podejmuje problematykę w polskim kontekście badań psycho-pedagogicznych oryginalną i pionierską, prezentując jednocześnie jej szerszy kontekst uwarunkowań kulturowych, filozoficznych, psychologicznych, socjologicznych, pedagogicznych, które mogą mieć

>> czytaj więcej
powiększ Anna Czerner, Elżbieta Nieroba (red.)

Studia z socjologii emocji. Podręcznik akademicki

Rok wydania: 2011
Oprawa: miękka

Problem emocji w życiu społecznym staje się jednym z bardziej obiecujących obszarów wiedzy, wyostrza bowiem zmysł wyobraźni socjologicznej kierując uwagę w stronę aktora społecznego działającego tu i teraz w powiązaniu ze strukturą i kulturą. Proponujemy, by na socjologię emocji spojrzeć nie jak na wąską, hermetyczną subdyscyplinę, lecz raczej

>> czytaj więcej
powiększ Bolesław R. Kuc, Joanna M. Moczydłowska

Zachowania organizacyjne

Rok wydania: 2009
Oprawa: miękka

Autorzy rozpoczynają swoje analizy od problematyki psychologicznej dotyczącej jednostki w or­ganizacji. Podejmują ważne zagadnienia związane z osobowością człowieka, sferą jego emocji i motywacji. Prezentują zagadnienia związane z procesem podejmowania decyzji. Następnie ? głównie w oparciu o wiedzę socjologiczną i dorobek psychologii społecznej

>> czytaj więcej

sprawdz zamowienie
muzyka
bestseller
powiększ
Afazja a interakcja TEKST ...
Jolanta Panasiuk
cena: 58.02 zł
powiększ
Trening umiejętności społecznych ...
Joanna Meder (red.)
cena: 20.00 zł
powiększ
Nauka o szkole. Studium monograficzne. ...
Józef Kuźma
cena: 32.87 zł
powiększ
Feministyczne fantazje
Phyllis Schlafly
cena: 19.74 zł
powiększ
O złośliwej dyskredytacji. ...
Mirosław Karwat
cena: 35.00 zł
powiększ
Głowy hydry. O przewrotności ...
Anna Pawełczyńska
cena: 22.26 zł

Zobacz więcej!

dladzieci
Sprawdź swoje zamówienie | Koszyk | Koszty dostawy | Regulamin | Polityka Cookies | Pomoc | Kontakt

Adam Gargaś To nieprawda, że wszystkiemu winien jest SYSTEM, jeśli coś nie działa napisz!: Adam
IE 6.0 © 2002-2014 KRAKÓW
Księgarnia Internetowa Poczytaj.pl,
"Dante" G. Baran, G. Fugiel