pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Strategie konkurencji małych i średnich przedsiębiorstw

Autor książki:

Genowefa Sobczyk

Dane szczegółowe:
Wydawca: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej
Oprawa: twarda
Ilość stron: 224 s.
Wymiar: 165x240 mm
EAN: 9788322725740
ISBN: 83-227-2574-4
Data: 2006-09-22
Cena wydawcy: 38.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Monografia koncentruje się na strategii konkurencji małych i średnich przedsiębiorstw, w której Autorka tworzy wartościowe rozwiązania dla tej właśnie grupy. Globalizacja, konkurencja, zdolności projektowania strategii zmieniły systemy zarządzania we współczesnej gospodarce. Właściwe rozpoznanie uwarunkowań wzrostu konkurencyjności staje się znacznie bardziej utrudnione ze względu na ich burzliwy przebieg. Autorka podjęła się tego trudnego zadania i wnosi nowe opracowanie oparte na własnych badaniach. Merytoryczny zakres monografii zawiera syntetyczny i dobrze opracowany przekaz nie tylko podstawowych informacji z zakresu strategii konkurencji małych i średnich przedsiębiorstw, ale także przedstawia szczegółowe rozważania takich zagadnień, jak: konkurencyjność, strategie konkurencji, uwarunkowania wzrostu konkurencyjności, małe i średnie przedsiębiorstwa.

Książka "Strategie konkurencji małych i średnich przedsiębiorstw" - Genowefa Sobczyk - oprawa twarda - Wydawnictwo Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej.