pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Fundraising. Pierwszy polski praktyczny podręcznik

Autor książki:

Maciej Gnyszka

Dane szczegółowe:
Wydawca: one press
Rok wyd.: 2014
Oprawa: miękka
Ilość stron: 112 s.
Wymiar: 140x208 mm
EAN: 9788328303584
ISBN: 978-83-283-0358-4
Data: 2014-10-16
Cena wydawcy: 29.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Inspiracja i efekty — znajdź swój własny pomysł na fundraising!
Organizacje pożytku publicznego w Polsce nie mają łatwego życia. Muszą wciąż udowadniać, że ich działalność faktycznie przynosi korzyści, że wszystkie pieniądze pozyskane od Darczyńców przeznaczane są na konkretne działania statutowe, że pracują na 200% swoich możliwości. Czasem i to okazuje się zbyt mało, żeby przekonać kogoś, kto ma sięgnąć do własnej kieszeni i wydać ciężko zarobione pieniądze na... no właśnie, na co
Odpowiedzi na to pytanie może udzielić tylko doświadczony fundraiser. Autor tej książki, zajmujący się fundraisingiem od ładnych kilku lat, podpowie Ci, czego oczekuje Darczyńca: on chce Twoimi rękami zmieniać świat. Musi też znaleźć w Tobie cechy, które uwiarygodnią Twoje plany oraz zaciekawią go prywatnie, pozwolą nawiązać osobisty kontakt i utrzymywać go. Jeśli chcesz poszerzyć własną wiedzę na ten temat, a przede wszystkim znaleźć inspirację do działania, koniecznie przeczytaj tę książkę — i potraktuj ją jako bazę dla swoich pomysłów! Działaj z rozmachem i wiarą w misję Twojej organizacji, a uda Ci się zmienić świat!
Po pierwsze Darczyńca, po drugie Darczyńca, po trzecie relacje z Darczyńcą!
Maciej Gnyszka — z wykształcenia architekt i socjolog, członek Polskiego Stowarzyszenia Fundraisingu. Obecnie jest fundraiserem, przedsiębiorcą i blogerem (www.maciejgnyszka.pl). W 2009 r. założył Gnyszka Fundraising Advisors, pierwszą polską agencją fundraisingową. Od tego czasu GFA zebrało prawie 5 000 000 zł dla organizacji pozarządowych. W 2010 z inicjatywy Macieja Gnyszki powstały Towarzystwa Biznesowe – sieć prężnych klubów networkingowych. Od 2011 r. Maciej wraz ze wspólnikiem prowadzi agencję Pracownia Synergii. Prócz kampanii promocyjnych, firma wspiera przedsiębiorców w nawiązywaniu aliansów strategicznych, zdobywaniu inwestorów i innych form finansowania.

Książka "Fundraising. Pierwszy polski praktyczny podręcznik" - Maciej Gnyszka - oprawa miękka - Wydawnictwo one press. Książka posiada 112 stron i została wydana w 2014 r.